Hallo meiden, Ik heb een vraagje waar ik me een beetje druk om maak. Sorry als het een beetje vies klinkt! Ik stond gisteren onder de douche en spoelde tussen mijn benen toen ik een sliert slijm voelde. Ik heb het weggespoeld, maar het was best veel. Nu denk ik er steeds aan en vraag me af, is dit erg? Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad? Alvast bedankt voor je reactie.
Ja ik! Toevallig net, uurtje geleden.. Ik zat op de wc, was klaar met plassen en toen zag ik het opeens "hangen".. ook best veel! beetje vies praatje inderdaad maar ik denk dat het er toch wel bij hoort.. Ben wel benieuwd ook naar andere reacties!
ik had gister toevallig ook wat slijmverlies toen ik naar toilet was geweest. Voelde het met afvegen; dacht gelijk 'shit, als het maar geen bloed is'. Maar gelukkig niet dus. Tja zal wel weer iets met je hormonen te maken hebben vrees ik. hihi, net als al die andere dingen die je lichaam ineens gaat doen (heb sinds gister allemaal kleine pukkeltjes op mijn rechterwang, kin en in mijn hals...pffff....zal er ook wel weer bijhoren) Succes meiden Liefs Lena