het is niet schadelijk maar je hebt wel grote kans dat ze er niet lang op blijven zitten door je hormonen
Ik heb daar (gelukkig) tijdens mijn zwangerschap geen last van gehad, maar wellicht dat iedereen daar weer anders op reageert .
bij mij kwamen ze idd. los, eerst kwamen er van die witte vlekken in (lucht) en toen werd dat steeds groter en vielen ze eraf.. ik heb ze ook maar niet meer laten zetten. Maar nu groeien me eigen nagels heel mooi ik denk dat dat ook door de zwangerschap komt.
Ik heb acrylnagels.. In het begin bleven ze niet goed zitten, kwam allemaal lucht onder en ze vielen er snel af. Maar nu blijven ze bij mij perfect zitten.. Het is verder niet schadelijk..
Mag helaas geen lange nagels ivm mijn werk. Jammer want vind ze zooo mooi. Denk dat ik ze tijdens mijn verlof laat zetten. (al is dat misschien niet erg handig)
Herkenbaar Suzie.. In mijn werk is t ook niet toegestaan ( wellicht zitten we in dezelfde beroepsgroep) Heb een paar jaar geleden wel een cursus gedaan om zelf aan de slag te kunnen als nagelstyliste.. Maar tot nu toe niet echt iets mee gedaan.. Misschien komt dat straks wel weer eens..
hoi, is idd geen probleem hoor, soms wil alleen de acryl niet meer terwijl gel nog wel wil, dus je kan het beide proberen. 1 tip ( ik ben zelf nagelstyliste) vraag eventueel aan je nagelstyliste of ze proteine bond wil gebruiken, dat geeft wat betere hechting en heb je minder kans op loslating succes jip
Ik heb al tijdje nep nagels al voor mijn zwangerschap en bij mij blijven ze gewoon zitten Je kan het gewoon een keer proberen merk je vanzelf of ze blijven zitten of niet.
kan geen kwaad hoor. maar idd wat er gezegd word.. bij de een vallen ze er heel snel af door de hormonen en bij de ander blijven ze lang zitten. ik had gel nagels en die blijven heel goed zitten..tot ik ze uit verveling er zellf af begon te kauwen..... gewoon een keer proberen dan zie je zelf wel. het kan iig geen kwaad