2 vraagjes.

Discussion in 'De bevalling' started by Ennas86, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    hallo dames!

ik ben nu ruim 40 weken zwanger en sinds een paas dagen heb ik last van een tintelend gevoel boven in mn buik.. het doet niet zeer ofzo, en het is de kleine ook niet. herkent iemand dit misschien?

ook is het verder in mn buik redelijk rommelig, beetje steekjes en krampjes, niet pijnlijk maar het zet ook niet door.
    nu vroeg ik me af of je je slijmprop altijd verliest voor de bevalling, want volgens mij ben ik die nog niet kwijt.
    of kun je die ook gewoon verliezen tijdens de bevalling?

liefs sanne

2. mikki

mikki Actief lid

Oct 1, 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Volgens mij verlies je in de meeste gevallen de slijmprop tijdens de bevalling? Ik heb bij mijn eerste bevalling in ieder geval nooit een slijmprop gezien...:) Spannend hoor, zo dat wachten!

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mijn vlos vertelde mij dat je de slijmprop inderdaad niet voor je bevalling hoeft te verliezen, dit kan ook tijdens de bevalling gebeuren, in gedeeltes of soms zelfs zonder dat je het door hebt...

Dat tintelen herken ik zelf niet, ik heb het voor je gegoogled maar daar kwam ook niets voorbij..... Bij mij rommelt het ook al een paar dagen, ik heb constant harde buiken, maar helaas is het hier ook nog niet doorgezet :(.

Succes met de laatste loodjes!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    okee..dankje wel!
    iedereen heeft het over die slijmprop, dus vandaar dat ik me dat afvroeg...
    ja, die tintelingen weet ik ook niet.. is een irritant gevoel.. heb zelf ook echt geen idee wat het is. misschien heeft het ook helemaal niks te maken met de zwangerschap.. geen idee...

jij ook succes met de laatste loodjes!

liefs!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey SanneT,

ik heb ook last van tintelingen, maar ook rugklachten. Bij mij tintelt het rechtsbovenin mn buik omdat er een borstwervel vastzit. Ben meerdere malen gekraakt, nu tintelt het af en toe nog. Misschien zegt je dat iets?

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    hmm.. ik heb verder geen rugklachten ofzo... maar dank je wel voor je reactie.. ik weet ook niet wat het is, zal wel niks ernstigs zijn!

liefs!

7. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Sanne,

Het tintelent gevoel ken ik niet, daar kan ik je dus helaas ook niet mee helpen.
    Wat betreft de slijmprop, ik denk dat het bij iedereen anders is. Ik kan me ook niet herinneren dat ik hem ben verloren. Niet voor de bevalling, niet tijdens het inleiden en ook niet tijdens de bevalling zelf.

Denk ook dat dit bij iedereen anders is.

Heel veel succes met afwachten en hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes,
    Krissa

Share This Page