lange cyclus of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door layla26, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hallo allemaal.

Ik heb een vraag, eigenlijk nog meer.
    Ik zit nu in mijn eerste ronde, en heb normaal cyclus van 28 dagen, nu zit ik al op dag 54.
    vorige week nog een test gedaan, die gaf negatief aan.
    morgen heb ik een afspraak bij de huisarts.
    iemand ervaring met dit verhaal? en weten jullie ook wat de huisarts gaat doen? ook een zwangerschaps test?
    Ik hoop dat iemand nog reageert op mijn vragen voor morgen.
    ben erg gespannen, en hoop niet dat er iets mis is met mij.

groetjes layla

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    De eerste vraag die in mij opkomt is was je cyclus vanzelf 28 dagen of door pil gebruik? Ik lees hier namelijk nogal eens dat dames na het stoppen met de pil lang moeten wachten op hun natuurlijke cyclus.
    En ik zou zeggen niet direct twijfelen of alles wel goed is met jou want er zijn zoveel redenen waarom je cyclus ineens langer is, kan je niet uit persoonlijke ervaring vertellen wat de ha gaat doen.
    In ieder geval succes morgen.

3. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    ja dat komt door pilgebruik idd.
    ik heb ongeveer 2 weken geleden licht roze afscheiding gehad.
    dacht dat ik ongi werd, maar niet dus.
    en begin deze week had ik hele erge steken links onder in mijn buik, zo erg dat ik haast niet kon staan, dat was na 2 uurtjes weer over.
    en nog een keer na de sex heb ik meteen roze afscheiding gehad, of zou dat van mn vriend geweest zijn? het was namelijk maar even, en heb verder dus nog geen rare kleuren meer gehad.
    tjah dan zit er niets anders op dan te wachten tot morgen, een test heb ik thuis wel liggen, maar wil hem niet doen, omdat ik toch denk dat ik niet zwanger ben, en morgen toch afspraak heb.
    pff wat kan je lichaam ook raar doen.
    groetjes en bedankt voor je reactie

4. Meid na het stoppen met de pil, kan het even duren voor je ongesteld wordt. De één heeft na het stoppen een regelmatige cyclus, bij de ander duurt het maanden voor ze ongesteld worden. Zelf had ik het geluk, een regelmatige cyclus te hebben na het stoppen met de pil. Je kan natuurlijk ook zwanger zijn, maar je moet ook rekening houden dat je ongi nog wel weg kan blijven.

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    zo ik ben dus bij de huisarts geweest.
    daar heb ik de 4e zwangerschaps test gedaan, weer negatief.
    ook heb ik net bloed moeten prikken, waarvan morgen de uitslag is.
    De pijn die in dus zondag heb gehad, was waarschijnlijk de eisprong.
    of er is een cyste. of het rommelt nog wat aan omdat het ei niet goed kan springen.
    ik ben nu gelukkig wat zekerder, en blij dat ik niet zwanger ben, anders had ik misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    morgen zal ik wel meer horen, denk dat ik dus maar weer paar weken moet wachten tot ik ongi word.

groetjes layla

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    wel fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt.
    En succes met wachten.

7. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    hallo allemaal.
    bloedprikken heb ik gisteren gedaan, en vandaag uitslag negatief.
    ik moet het weekend afwachten of ik klachten hou, zo ja, dan moet ik maandag met een potje urine naar de huisarts.
    wat vervelend is dit zeg.
    weten jullie mischien als er een cyste zal zijn, of die van zelf weg gaat? ik hoop dat iemand dit leest die dit ook mee gemaakt heeft.

groetjes layla

8. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18

eej meid ..

wel vervelend dit voor je zeg, je hebt ook echt geen zekerheid zo he!

ik las toevallig dat je misschien een cyste hebt, nou ik ben er dus vorig jaar ook achter gekomen dat ik een cyste had. Ik had dus ook af en toe erg last van steken, maar nooit over nagedacht dat ik misschien wel iets in mn buik zou hebben.. had ook nog nooit over een cyste gehoord zelfs.
    Toen ik dus voor mn eerste echo ging zagen ze ook gelijk de cyste. ( ik ben dus wel gewoon zwanger geworden) bij mij dachten ze ook dat het vanzelf zou weggaan maar hij bleef zitten. Ik kon kiezen om geopereerd te worden tijdens mn zwangerschap, maar mn baby zou geen last hebben van de cyste had dus ervoor gekozen om pas na de bevalling te kiezen voor de operatie.

dus toen ben ik nog 3 wken later geopereerd. had eigenlijk een normale bevalling maar heb nu toch het litteken van een keizersnee :) ... maar bij sommige vrouwen heb ik begrepen gaat hij ook gewoon vanzelf weg hoor!

in mn cyste bleek later ook 1 liter vocht te zitten hij zat gedeeltelijk bij mn eierstokken dus hebben ze wel stukken moeten meenemen,, maar bij een latere test hebben we gezien dat ik nog wel gewoon harstikke vruchtbaar ben hoor :)

liefs

9. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    hey missmaria

super bedankt voor jou reactie, en jou ervaring.
    tja ik weet nog niet wat het is hoor, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, zit nu op dag 59. 4 en halve week over tijd.
    nog steeds heb ik af en toe steken onder in mijn buik.
    ik heb ergens gelezen dat vrouwen vanaf 30 jaar een cyste kunnen krijgen,...maar ik ben 22.
    maar je kan dus ook een cyste hebben, en zwanger zijn.
    hmm dus als ik nu een cyste zou hebben, dan is het niet echt heel erg.
    wel heb ik een vieze afscheiding, het ruikt gewoon vies, en ik heb dus af en toe een tampon in op mijn werk, ivm dat ik ongi kan worden...maar dan is de tampon beetje groenig afscheiding..sorry voor de details.
    kan dat van een cyste komen?

groetjes layla

10. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    hallo allemaal.

Ik ben inmiddels nog steeds niet ongi geworden.
    Ik had het nu al 5 weken geleden moeten zijn.
    Ook heb ik steeds weer pijn onder in mijn buik, en word er toch niet echt lekker van.
    Ook mijn eetlust is een heel stuk minder, na 2 broodjes ben ik al helemaal zat, net of er gewoon niets meer bij kan.
    Morgen ga ik weer naar de huisarts, en neem ik meteen urine mee.
    Dat had ik dan maandag moeten doen, maar ik moest werken, en wilde het nog even een paar dagen aankijken.
    Dus morgenvroeg om kwart over 7 zal ik vast voor de deur gaan staan, dan ben ik snel aan de beurt.

Groetjes layla

11. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    gisteren naar huisartsenpost geweest, ik hield het niet meer uit.
    zo enorm veel pijn, en zo misselijk.
    mn eigen huisarts was toevallig aanwezig, en wilde me meteen zien.
    waarschijnlijk urineweginfectie, dus kuurtje gekregen.
    als het over paar dagen nog niet over is, dan moet ik weer heen, en krijg ik een afspraak met de gyn.

xx layla

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi layla,
    ik heb diverse Cysten gehad en meestal gingen ze vanzelf weg, ik ben maar een keer geopereerd!
    Heeft hij je urine getest? Want urine weg ontsteking komt echt wel uit een test.............dus waarschijnlijk is wel een beetje vaag..
    Ik denk dat een echo zeker op zn plaats zal zijn als je zo'n pijn heb!

Heel veel sterkte ik hoop dat je snel weet wat je hebt!

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoi,

Ik hoop dat je id snel weet wat je hebt.
    Ik heb ook een lange cyclus,vandaag op dag 100!Hurray

Ik loop ook bij de gyn en ze verdenkt mijn overgewicht ervan en dat die mijn cyclus in de war gooit of laat stoppen ofzo.
    Ik moet over 2 weken bloed prikken.

Hopelijk word je snel ongi

14. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    hey Done.

jeee dat is wel heeel erg lang van jou zeg, dat is pas balen.
    en helemaal balen als iemand anders al klaagt bij een cyclus van 35 dagen ...of ik 67 dagen.
    het voelt zo k.t
    elke dag kijk je weer of het komt, maar het komt niet.
    je houd je lichaam elke keer extra in de gaten.
    je vraagt je af of je opnieuw een cyclus hebt, dus 1 of 2 overgeslagen...
    ik had dus dikke 2 weken geleden zo hevige buikpijn, dat de dokter dacht dat het mijn eisprong was.
    dus ik blij, maar nee. nu 16 dagen later nog niet ongi, en tjah als je een eisprong hebt gehad duurt het toch echt maar 14 dagen tot ongi.
    dus wat is het dan geweest? je zit met zoooveel vragen.
    sterkte met het wachten, ik duim ook voor jou dat je snel meer weet.

xx layla

15. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    hallo allemaal.

ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een vaginale echo.
    dat word op 28 sept gedaan.
    pff dat duurt nog even, maar weer geduld hebben.
    en bloed hebben ze weer geprikt, ook een blauwe plek van over gehouden;)

groetjes layla

Deel Deze Pagina