Gister heb ik in totaal 4 glazen cola gehad. Was behoorlijk misselijk. Maar nu was de kleine enorm druk gisteravond. Zou dit door de cola kunnen komen?? hij is nl al een stukje ingedaald en ze zeggen dan dat het rustiger wordt in je buik. Nou, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. hahahaha. Maar geniet er wel enorm van, nu kan het nog. Alleen als je wilt gaan slapen is het wat lastiger. Gelukkig wordt ie wel rustiger als mn kerel zijn hand op de buik legt. Voor hem niet altijd leuk maar voor mij soms wel handig. hahahahaha Laatst lag mn vriend te luisteren aan mn buik of hij het hartje kon horen.... kreeg hij gewoon trap in zijn gezicht. hahahaha. Ze zijn best sterk, nu al.....
Hahahahahahhaha, sorry moest even lachen om dat stukje.. Herken het namelijk wel.. Mijn vriend zou ook luisteren, en kreeg ook de hele tijd trappen in zn gezicht hahahahahaha!
Jaaa hahaha, inderdaad het worden gewoon mama's kindjes.. Offe de kindjes gaan de mama's plagen na de geboorte, en zijn ze lief voor de papa's haha!
Nou hopenlijk blijven het gewoon mama's kindjes Wij dragen ze niet voor niets 9 maanden he met misselijkheid, vermoeidheid, de laatste zware loodjes en noem maar op Of het aan de cola ligt dat je kindje zo druk is weet ik niet. Ik drink nooit cola (lust het niet) en mijn kindje is ook echt ongelooflijk druk! Ookal is ze bij mij al wel helemaal ingedaald, het maakt geen verschil. Gelukkig wordt ze vaak wel stil als ik in slaap val 's avonds in bed.
De VK zei tegen mij, 2 weken terug al; je hebt nu al minder ruimte in je buik.. de baby zal de komende tijd wel wat rustiger worden.. Ik moet straks op controle.. zal dr nog ff op terug komen.. RUSTIGER????? Wáár dan? :O En ook mijn man kan niet zomaar zn hoofd of hand op mn buik leggen.. dan gaat ze als een gek schoppen en draaien.. En ik stook dr echt niet op ofzo
whaha ik herken het ook wel idd. vorige keer bij de vk vertelde ik juist dat het rustiger was in me buik. en vervolgens is ze de hele week al druk elke dag. verder kan het idd door de cola komen hoor. vaak als je een pretecho laat maken geven ze aan als je het leuk vind dat je kind zwemt op de film je het best even cola kan drinken van te voren. door de suikers wordt het kindje actiever. ik drink trouwens ook nog steeds cola en dat is dus wel te merken aan de kleine.
Onze oudste was ook zo'n enorme druktemaker. Dan stak er opeens weer een voetje uit op een plek waar mijn baarmoeder volgens mij al lang opgehouden was... Hij was zelfs zo druk dat 'ie daar tijdens de bevalling vrolijk mee door ging. De VK luisterde tussen de weeën door uiteraard regelmatig naar het hartje maar ik maakte me totaal geen zorgen: die voetjes gingen nog steeds alle kanten op. Zelfs tijdens het persen (wat lang duurde omdat hij erg groot bleek te zijn) voelde ik 'm nog goed. Ik heb me echt wel eens afgevraagd wat voor stuiterende ADHD-er er uit zou komen... Dat viel overigens erg mee, het is beslist geen superdruk kind, maar hij heeft gewoon enorme voeten
Nou, dat geluk heb ik ook (over het algemeen) Wanneer ik in bed lig raast ie nog even goed uit en daarna wordt ie mooi rustig wanneer ik ga slapen. Heeeerlijk!! wanneer ik er snachts uitgaat lijkt ie er wel wakker van te worden maar blijft ook dan vrij rustig. In ieder geval zo rustig dat ik weer van in slaap val. Maar elke keer als ik het voel blijft het toch bijzonder. Ik geniet er nog maar heel erg van want dat zal ik straks wel gaan missen denk ik. Zal wel raar zijn in het begin...
Ja eh...even de enorme Oma uithangen hier, maareh: Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips - GezondheidsNet Cola is niet zo heel goed voor je..
Natuurlijk is melk en water beter voor je, maar je mag jezelf rustig verwennen met af en toe een colaatje hoor! Als je verder niet teveel cafeïne neemt en niet teveel suiker. Je moet al zoveel laten en het is voor de zwangerschap ook heel heilzaam als jij je happy voelt! Bovendien helpt cola bij sommigen (zoals bij mij) erg goed tegen misselijkheid en dan kun je dus door de cola beter en gezonder eten. Ook nog een voordeel!
Inderdaad, in het begin ben ik erg misselijk geweest en toen ook wel cola gedronken. Ik drink geen liters per dag maar soms heb ik er gewoon zoooo zin in!! hahahaha We moeten idd al zoveel laten, dus af en toe zondigen... hahahahaha