Pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Flowertje2, Apr 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowertje2

Feb 6, 2014
    47
    0
    6
    Female
    Ik heb al bijna 2 weken last van gevoelige en pijnlijke borsten, vooral
    als ik ze zachtjes indruk doet het zeer, en een bh dragen is ook een kwelling!

Meestal heb ik vaker enkele dagen voor mijn menstruatie begint, maar die is nog niet komen opdagen..

Ik heb wel gelezen dat het een zwangerschaps symptoom is, maar omdat ik alleen daar last van heb hoop ik nergens op.

Hebben er meer meiden hier last van pijnlijke borsten die weken lang duren? Vraag mij af of dat normaal is, omdat het meestal een paar dagen bij mij duurt.

2. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Laatst ook twee weken last van gehad tussen mijn eisprong en menstruatie in.

3. Flowertje2

Feb 6, 2014
    47
    0
    6
    Female
    Ben ik tenminste niet de enige;) Bedankt voor je reactie.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ik heb het ook altijd 2 weken of meer :) meestal vanaf mijn eisprong tot menstruatie, maar soms dan was het zo heftig, dan het niet zakt en dus 6 weken duurt (tot de volgende menstruatie).

Maar als je al overtijd bent.. zou ik misschien toch testen?

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had tussen m'n eisprong en nod ook altijd gevoelige borsten, rond dag 2 van m'n menstruatie verdween de pijn weer. Nu ik zwanger ben had ik ook tussen ei en nod ook gevoelige borsten en die zijn tot nu toe gebleven.

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Heb ik ook, paar dagen na mijn ei tot aan mn nod

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Dat heb ik idd ook vanaf eisprong tot nod. Pijnlijke borsten en gevoelige tepels.
    Maar voor jou hoop ik op positief nieuws

8. Flowertje2

Feb 6, 2014
    47
    0
    6
    Female
    Ik ben ongeveer 5 dagen overtijd, maar om teleurstelling te voorkomen test ik pas later, want heb vorige week al een spier witte test gehad. Als mijn borst klachten blijven aanhouden en ik nog niet ongi wordt dan ga ik wel weer testen, en hopen op een posi test:)

9. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik zou testen. Mocht je zwanger zijn kun je dat nu wel al zien!

10. Flowertje2

Feb 6, 2014
    47
    0
    6
    Female

Wist niet dat je dat al zo snel kon zien..
    Ik heb volgens mijn ovulatie kalander op 22 maart mijn eisprong gehad, had ook draderig slijm. Ik zou dan 6 april ongesteld moeten worden.

Maar je hebt dan toch na 4 weken pas het hormoon HCG pas in je lijf als je zwanger zou zijn?

Ik had bij mijn vorige zwangerschap bij 4 weken posi getest ook.
    Maar zou kunnen zijn dat ik het mis heb.

Share This Page