Ik ben vorige maand gestopt met de pil en nu op dag 25 ongesteld geworden. Moet ik dan voor volgende maand ook 25 dagen aanhouden of toch misschien 28 ofzo?
Ik zou denk ik gewoon 25 aanhouden. Je kan pas na een paar cyclussen het gemiddelde aanhouden, dus voor nu zou ik 25 dagen nemen!
Hoi TImzijnmama, meestal wordt aangeraden om je langste cyclus aan te houden, voor jou de eerste keer dus 25 ? Wat voor cycli had je met de eerste keer zwanger worden?
Nou dan hoop ik niet te weten te komen wat mijn gemiddelde is.... Thanks. Vorige keer was ik in de eerste ronde al zwanger, vandaar... Thanks.
Hoi, Als je op dag 25 ongesteld bent geworden, dan is dit toch eigenlijk dag 1 van je nieuwe cyclus? En heeft je vorige cyclus 24 dagen geduurd... Een normale cyclus is tussen de 21 en 35 dagen, dus je zit nog in het gemiddelde. En het kan zijn dat je volgende maand een iets langere cyclus hebt, dat zou ik wel even in je achterhoofd bewaren. Ik zou dus niet gelijk de dag na je NOD gaan testen als je nog niet ongesteld bent. Groetjes Saskia
Ow ja, dat is zo... Nou 31 december was dag 1, dus dan is de 25e zeker dag 25. Ik hou er rekening mee. Dank je wel!