Heb net via deze site maar eens ovulatietesten besteld om eens te kijken hoe dat werkt. Heeft iemand nog tips voor mij? Heb nog nooit met deze dingen gewerkt dus erg neiuwsgierig hiernaar en wanneer je ze moet gebruiken. Groetjes Kim
Gewoon de bijsluiter lezen en doen wat er staat. Is heel duidelijk beschreven. Succes Groetjes Pebbles
en eke dag rond hetzelfde tijdstip gebruiken. bij mij hielp het: de eerste keer met ovu-testen raak! helaas geeindigd daarna in miskraam. ik hoop voor jou dat het resultaat er ook naar mag zijn! succes! Groetjes Marie
Ik gebruik ze deze maand ook voor het eerst en ik moet zeggen er is niets moeilijks aan. Inderdaad gewoon de bijsluiter goed lezen en dan gaat het vanzelf. Groetjes Kareltje
Ik gebruik ze deze maand ook voor het eerst en ik moet zeggen er is niets moeilijks aan. Inderdaad gewoon de bijsluiter goed lezen en dan gaat het vanzelf. Groetjes Kareltje
welke heb je besteld? de strips of de midstream of de cassette? Ik had de strips en die moet je wel wat langer in de urine houden. In ieder geval totdat je hem in het venster ziet optrekken, anders komt hij niet zover als je controle streep Succes ermee!
je ziet hieronder mn banner het resultaat.... en ik maar denken dat ik mn ei rond de 12e dag kreeg..zat er dus flink naast! Ik heb de cassette's
Ok bedankt Ik moet nog even geld overmaken om te betalen. Ik geloof dat ik de mid stream had genomen. Al die testen in huis is ook wat. Ik laat het jullie weten Groetjes Kim