Ik ben 3 dagen overtijd terwijl ik altijd presies geweest ben cyclus 28. 14 nov 2007 ben ik getrouwd maar bijna 6 maanden zijn wij bezig. Ik ben een beetje bang omdat ik nu 39 jaar ben en men zegt dat dat een risicoface is. Wij willen zo graag een kind en zijn wij ook flink aan het oefenen. Vandaag ben ik 3 dagen overtijd. Ik voel krampen en steekjes als of ik ongesteld moet worden maar. Rug klachten heb ik ook en wil zo graag schoonmaken enz heel erg actief. Testen wil ik nog niet doen ik wil nog een week wachten. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Heeft iemand ook deze symptomen meegemaakt? Groetjes Shady
Tja als je niet wil testen, moeten wij zeggen of je zwanger bent? hahahah Het kan, maar niks is zeker tot je een test doet. Succes!
als ik nu zeg: ja, je bent overduidelijk zwanger! dan heb je daar toch niks aan ik hoop voor je dat je snel zwanger word, en de enige manier om het te weten te komen is door te testen. succes!
hahahah gelijk heb je wel. Ik ben zelf ook zooooooooooooooooooooo nieuwsgierig hahahha Denk dat ik overmorgen wel gaat testen. Bedankt voor je reactie Groetjes Shady
Heb ook krampen gehad en steken in me onderbuik, net of ik ongi moest worden, dus dat komt me wel bekend voor, maar pijn aan me rug helemaal niet gehad toen, nu wel Suc6 met testen
Nog geen ongi te zien. Wel een test gedaan en was negatief. Ik werd aangeraden om ongeveer 10 dagen te wachten voor een nieuwe test. Het kan zijn dat het hcg weinig is. Ik voel me heel raar en heb nog steeds pijn en steekjes in mijn buik. Ik hoop positief te kunnen testen. ik hou jullie op de hoogte. gr shady
Spannend Shady! Weet je dat er een speciaal 35+ topic bij "zwanger worden" is? enne....39 is een prachtleeftijd om mama te worden hoor!