hallo, ik ben sinds vorige week zondag steeds misselijk.. heb last van duizelig heid..en moet soms braken.. in mijn buik rommelt het steeds en kmoet ook steeds boeren.. ik moet steeds naar de wc en heb meer afscheiding dan normaal.. ik ben 2 weken terug nog ongesteld geworden... maar dat was bijna niets.. ik heb ook een heel zeurend gevoel in mijn onderbuik.. en mijn eetlust is bijna weg.. en ik ben ook heel erg moe..maar slapen kan ik niet.. ben heel onrustig.. ik ben vandaag naar de huisarts gegaan en daar hebben we een test gedaan..maar die was negatief...de dokter zelf dacht ook dat ik zwanger was..zelf denk ik het ook..maar ik weet het niet zeker... wat denken jullie? Ben ik zwanger? xxxx
Zou mooi zijn he, als ik dat vanaf hier kon zien :-D Waarom heeft je ha geen bloedtest gedaan? Dan hadden jullie het zeker geweten. Je kan over een paar dagen nog eens testen....meer zit er niet op denk ik. Elmo
ik weet ook niet waarom de ha geen bloedtest heeft gedaan... want zelf was dat het eerste wat ze me vroeg..
Over een paar dagen weer eens testen blijft dat negatief dan zou ik volgende week gewoon weer terug naar je ha gaan hoor. Dan moet er iets anders zijn toch?
toen de test bij de ha negatief was ging ze even weg..kwam met 3 minuten weer terug en zei: oh het is dan denk ik wel een blaas ontsteking.. maar ik weet het niet zeker... ik heb echt een rare ha
Ja....maarja....als je haar niet vertrouwd/geloofd zou ik sowieso een ander gaan zoeken. Je moet je ha ten aller tijden kunnen vertrouwen.
ja nou kijk ik heb een echtpaar als ha en normaal heb ik altijd de man.. en die is echt super..kan ik ook vertrouwen enzo maar vandaag kreeg ik haar... en ze was chagrijnig en bot.. ik mag haar niet.. maar zelf dacht ze eerst ook dat ik zwanger was en dan zegt ze zo iets raars als: het is dan denk ik wel een blaas onsteking :S