het valt me met enige regelmaat op, mensen die een topic openen, vervolgens veel serieuze reacties krijgen en dan niks meer van zich laten horen (omdat het niet helemaal was wat ze hadden gehoopt?) Ik kan me er eerlijk gezegd wel aan storen. Als je bedenkt dat misschien wel 20 mensen zo’n 10 minuten de tijd nemen om een serieus advies te geven en je daar ze daar niet eens even voor wil bedanken of erop reageren, tja. Ben ik de enige die dat zo ervaart?
tsjaa.. ik maak me er soms ook wel eens schuldig aan.... niet omdat de antwoorden me niet aanstaan... maar omdat ik gewoon vaak druk ben (sowieso in mn hoofd) en ik het du gewoon wel eens vergeet Overigens snap ik dat het vervelend is, vind dat zelf ook
Het is mega irritant, zeker wanneer je veel tijd hebt gestoken in je bericht. Mja, je doet er niks aan he..
Ik krijg vaak opeens geen melding meer en dan vergeet ik dat hele topic of zoals in 1 van mijn topics word het helemaal over genomen door anderen en dan denk ik, blijkbaar heeft iemand anders het advies harder nodig ik hou mij dan expres stil voor de ander. Buiten dat snap ik de frustratie!
Ja snap ik helemaal. Soms geven mensen echt hele lange/goede reacties met tips etc. Ik probeer zelf altijd wel te reageren. Maar het is me volgens mij ook wel eens overkomen dat ik niet meer heb gereageerd. Maar wel veel aan de tips/reacties had. Ik vind het ook een beetje jammer als iemand echt helemaal niet meer reageert. Als diegene bijvoorbeeld de reacties wel liked vind ik het al anders.. dan leest diegene het dus wel (regelmatig) en doet dan misschien ook wel wat met de tips.
Half mee eens. Ik open weleens een topic en krijg dan 10 tips en denk ja top en reageer dan. Vervolgens komen er nog 10 tips die voor 95% overeenkomen met de tips die er al stonden. Tsja dan heb ik geen reactie meer, wat moet je dan zeggen? Bedankt stond op pagina 2 ook al? Voorbeeldje bij t sandalentopic dat ik heb geopend: heb er echt veel goede tips voorbij zien komen. Heb bedankt en nu is het gewoon een soort algemeen topic geworden. Ik voel me niet verantwoordelijk er nog op te reageren. Daarnaast houd ik ook niet bij of mensen iets met mijn tip doen.
Dat zeker dan kijk ik veel sneller inderdaad (nu ik de meldingen weer aan heb gezet ). Kan me voorstellen dat topics ook vergeten worden.
Dat is denk ik ook het "probleem" niet. Ik denk dat iedereen dat wel ziet en snapt dat je niet per persoon een bedankje geeft en op een bepaald moment loopt zo'n topic door. Althans; daar zou ik geen probleem mee hebben. Probleem is natuurlijk ook wel een groot en lastig woord in deze, maar ik snap de kern wel gok ik. Want als ik ergens heel erg slecht tegen kan zijn het topics die geopend worden waarin best iets spannends aan de hand is en waarop dan geen antwoord meer komt. Ik noem ze digitale cliffhangers. Nog erger dan het einde van een seizoen goede tijden Daar heb ik soms best wat moeite mee. Je leest mee in spanning, reageert en bent gewoon benieuwd naar hoe het afloopt. En dan ineens... plop.. niets meer. HUIL.
We zijn nu 3u verder. Waarom reageer jij niet meer? ik vind het ook irritant als er niet meer gereageerd wordt