Slijtage kinderschoenen na één keer dragen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door HappyRabbits, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.037
    113
    Overijssel
    Hebben ze toevallig bij de opvang een houten glijbaan?
    Hier wel en na 1 middag waren de schoenen compleet schuin afgesleten bij de hak.
    Had het ook al van een vriend gehoord dat zijn dochter hetzelfde had.
    Vandaag maar gevraagd bij de opvang of ze alsjeblieft zijn schoenen uit willen doen. Anders kan ik elke maand wel nieuwe schoenen halen :$
    Terwijl hij maar 1 dag per week heen gaat...

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb hier serieus pas 1 paar schoenen doorgesleten en dat waren laarzen die dochter eerst droeg, toen zoon en hij leerde na een poosje hoe z'n loopfiets remt. Met z'n neuzen dus. Verder loop ik eigenlijk altijd schoenen met zo'n deel over de neuzen, nooit doorgesleten!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij kopen vaak wel schoensmeer in de kleur van de schoen. Maar bij dure schoenen moet je de kleur ook nog wel terug kunnen halen met blanke schoensmeer. Bij de winterlaarzen van de jongste lukt dat inderdaad. Nu heeft ze dure ballerina's, moet oom wel omdat ze smalle voeten heeft, de schoenen van van Haren en Bristol zitten echt niet. Gelukkig is ze wel redelijk zuinig op haar schoenen. Ze heeft nu ballerina's met glimlaag dus weet ook niet of dat op te lappen zou zijn.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier ook hoor :):)

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier nog nooit slijtage gehad. Ik koop wel schoenen met hele stevige neuzen. Hij heeft op 1 paar schoenen meer mee gekropen dan gelopen, ook buiten op de tegels en die neuzen zijn nog steeds goed.
    Misschien dat het nu gaat veranderen, durft nog maar sinds kort op de loopfiets.

Ik zou er wel niet mee teruggaan. Je moet bij aankoop echt op de neuzen letten, niet alle dure schoenen hebben goede neuzen.

6. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier op het KDV ook loopfietsjes (grotere met 4 wielen), en op de buitenspeelplaats is een lichte helling. Maar alle kinderen remmen er (best hard) met vlakke voeten op de grond? Geen idee of ze dat zelf natuurlijk doen of aangeleerd is door juffen eigenlijk. Dochter kruipt ook niet veel, dus hier eigenlijk nooit last van het probleem. Wel heb ik vaak een tweede paar voor bij het KDV (niet charmant met klitteband en stootneus), omdat ze daar 4 dagen/week is en veel buiten speelt. Ik zie ook veel kinderen die er maar 1 dag per week zijn op regenlaarsjes spelen zodat hun goede schoenen gespaard blivjen.

7. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Dit merkte ik laatst in de speeltuin hier in de buurt. Dat is een kunststof glijbaan.
    Na een keer of wat glijden hingen er gewoon stukken rubber van de hak los :$
    Echt idioot hoe snel dat gaat. Gelukkig zijn het wat oudere schoenen, maar ga hier wel op letten de volgende keer. Dan maar op laarsjes naar de speeltuin.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja goed, ik zou dus wel terug gaan..

Wie niet waagt wie niet wint...

Ik ben zelf vorige week nog terug gegaan met mijn Nikes na 2,5 maand..
    Er zat een gat in en in de andere kwam ook al een gat... Nou dat is echt niet wat ik verwacht als ik Nikes, dus schoenen van €100+ koop...

Blijkt inderdaad dus niet te horen en ik kan nieuwe uitzoeken :)

Deel Deze Pagina