Innesteling bij onregelmatige cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by schaapje84, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Hallo,

Even een vraagje, mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig, ik ben nu ongeveer 1/2 jaar gestopt met de pil en mijn cyclus is geweest 28 dagen, 29, 50, 38 inmiddels zit ik nu op dag 19!

in de voirge cyclus heb ik vruchtbaar slijm opgemerkt, deze nieuwe cyclus ben ik dus heel goed op gaan letten op de veranderingen hier van.
    Nu had ik rond dag 13, 14 veranderingen in mijn afscheiding op dag 19 wat vruchtbaar slijm en op dag 21, vandaag dus een trekkend gevoel in mijn baarmoeder en een veeg roze slijm (wel hebben we vanmorgen nog gemeenschap gehad)

Natuurlijk weet ik niet wat voor een cyclus ik ga hebben deze maand en van uitgande dat ik een cyclus tussen de 28-32 dagen zou hebben dan kan dit dus een innesteling zijn geweest. We hebben er dan ook echt voor gezorgd dat ons kluswerk gedurende de laatste 2 weken bij een cyclus van 28-38 dagen regelmatig is, om misschien toch raak te schieten.

Nu heb ik op dag 14 ook ovulatietesten gehaald, deze was licht en s avonds al veel donkerder, maar niet donkerder dan de controle streep, net een tikje lichter of gelijk, moet er wel bij zeggen dat dit kruitvat testen waren. Daarna over gegaan op matcare en deze gaven eigenlijk het zelfde aan als de kruitvat test, nu is hij weer lichter. Verder heb ik niets gevoeld van de eisprong.

We hebben veel geklust, op dag 8, 12, 14, 16, 19(s morgens)

Heeft iemand van jullie enige ervaring met een onregelmatige cyclus? (nou ja, ik hoef nog niet te klagen omdat ik pas een half jaar geleden gestopt ben met de pil) hoe hebben jullie goed in de gaten gekregen wanneer de eisprong is?

Wel heb ik een klein beetje het gevoel dat het raak is deze keer, en mijn cyclus tussen de 28-38 dagen ligt deze keer. (verder heb ik de eerste 2 maanden veel ontpillings verschijnselen gehad, daarna niets meer)

Zou het fijn vinden om jullie ervaringen te delen!

grrr

Share This Page