tips tegen een jeukende buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ahhhhrgggg dames ik wordt er gek van..

Laatste weken heb ik last van striae en de scheuren jeuken als de tierelier 😥 ik gebruik zelf tegen de striemen bio oil maar heeft iemand een tip tegen de jeuk? Snachts is het zo erg.. heb al iets met menthol nog wat gebruikt en wisselende douche van warm en koud water maar niets helpt..

2. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ik heb bij mijn eerste zwangerschap erg veel last gehad van jeuk. Zo vervelend he?!

Ik heb veel mentholgel gebruikt, dat hielp vaak wel even. En van Vaseline is er een fijne verkoelende bodylotion, Aloe Fresh. Erg fijn spul vind ik dat!

Succes, hopelijk hoef je niet zo lang meer en ben je er gauw vanaf!

3. hankele

hankele Actief lid

17 dec 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is naar! Ik heb er ook bij de eerste veel last van gehad, nu gelukkig minder. Inderdaad metholgel, aftersun of koelen met een koud nat washandje. En proberen niet te krabben want daar wordt het alleen maar erger van... Maar ja, dat is zoooo moeilijk:(

4. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Bedankt dames! Ik kan er niet vanaf blijven hopelijk zet t door deze week ben ik er vanaf inderdaad

5. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik lees even mee, heb er ook vreselijk last van! En ben nog maar 37.4, dus vrees dat ik nog even door moet bijten! After sun heb ik nog niet geprobeerd, ga ik gelijk even doen want wil zo graag krabben maarja dat helpt niks! :(

6. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    Ik heb het ook en wat bij mij werkt is cardiflor van vsm.
    Ik had alles al geprobeerd en niets hielp em dit werkt echt perfect. Het is niet goedkoop. 10 euro voor een potje. Maar ik heb het er voor over.

Dit is 'm:

VSM Cardiflor Forte | Bestel nu bij Leef.nl

Deel Deze Pagina