Hey, de 23e ben ik bevallen van een prachtige dochter, ik ben niet ingeknipt of gescheurt heb wel kleine schrammetjes waar 2 hechtingkjes aan zitten Maar nu heb ik geen last meer van de hechtingen maar nu aan me (Clit) als ik daar druk of iets heb ik een eennorm iritant gevoel best pijnelijk en erg gevoelig Wie kent dit gevoel ? trouwens als ik op me schaam lippe druk heb ik ook een zeurig gevoel :S soort spierpijn ? ik weet niet hoe ik het moet uit leggen Kan iemand mij vertellen wat dit is ? en waneer dit ongeveer weg is
Ik heb dat spierpijngevoel nog steeds. Niet altijd, maar als ik bijvoorbeeld veel gedaan heb. Je bent nog niet zolang geleden bevallen, dus ik denk dat het nog wel een week of 2, in ieder geval duurt. Geef het wat tijd.
Ik heb echt een tijdje een 'beurs' gevoel gehad van onderen. Net of het helemaal blauw was daar van onder ofzo . Is na een week of 3-4 weg getrokken. Ik voelde het vooral als ik ging zitten op een harde stoel en als ik uit bed stapte.
Ik ben 9 weken geleden bevallen en bij mij doet het af en toe ook zeer van onderen. Vooral als ik teveel gedaan heb. Geef het even de tijd.
Ja als je veel hebt gedaan heb ik het ook eennorm erg zoon trekkend gevoel als of alles erg spant ? Maar het gevoel aan me clit is heel erg raar super gevoelig maar op een rare manier gevoelig ik weet niet hoe dat kan en of andere dit gevoel ook kennen
Dat pijnlijke gevoel aan je clitoris ken ik..Het voelt heel irritant, een beetje vergelijkbaar met een een blauwe plek, maar dan anders 8) Ik weet niet hoe ik dat gevoel uit moet leggen, maar volgens mij had ik hetzelfde. Het duurt best lang voordat dat weer helemaal normaal is. Eerst voelde ik het constant, later werd dat minder..Na een paar weken alleen nog als ik erop drukte en ik denk dat het zo'n maand of 7 a 8 heeft geduurt voordat het weer helemaal weg was.. Dat gespannen gevoel van onderen ken ik ook. Het is een teken dat je een stap terug moet doen. Twee weken na mijn bevalling meende ik me goed genoeg te voelen om even lekker het achtererf te gaan bezemen Nou, dat duurde 5 minuten en toen kreeg ik zo'n gigantische pijn in mijn schaamlippen en vagina, echt een soort krampgevoel. Ben naar binnen gestrompeld en op het toilet gaan zitten. Daar verloor ik ook nog een flink stolsel...Het is niet voor niets dat mensen zeggen dat je het die eerste 6 weken rustig aan moet doen, ookal voel je je soms heel wat..
Hi, Ook ik heb dat spierpijngevoel, ik was al naarstig op zoek in het forum naar anderen die het misschien ook hadden. Volgens iemand die ik sprak heeft het voornamelijk te maken met je bekkenbodemspieren die proberen weer in vorm te geraken. Die hebben natuurlijk een behoorlijke optater gekregen en moeten met tijd en oefeningen weer op de juiste plaats terecht komen. Overigens heb ik geen pijn of overgevoeligheid in mijn clit, het is voornamelijk mijn bekkenbodemspier die pijn doet en dat straalt uit naar mijn schaamlippen en bovendijbenen. groet, Aukie