Nu 5 december eraan zit te komen, ben ik aan het kijken naar 1 of 2 spelletjes die ik onze dochter kan geven. Zij is in augustus 3 geworden en vindt spelletjes erg leuk. We spelen al memory, kwartet, domino en loco. Wie kent 1 of meerdere van de onderstaande spellen en wat vind je ervan? Of als je een ander leuk spel weet, hoor ik het graag. Het spel mag best een uitdaging zijn, ze heeft ze snel door. Zit te denken aan oa: - elefun - malle aapjes - magic wand game Alvast bedankt voor jullie reactie.
Knappe koppen is ook een leuk spel...Simpel maar bevoordert op vele vlakken.Zo moeten ze bijvoorbeeld een dier benoemen of na doen.Blokken bouwen(zitten erbij) benoemen wie bij hun in huis wonen of kleine opdrachtjes doen zoals op 1 been staan,liedje zingen enz...Het spel is eigenlijk tot 5 jaar meen ik maar dochterlief van 6 doet graag nog een rondje mee.
Elefun hebben we van het zomer op de rommelmarkt hier gekocht. Emma vind dat erg leuk en spannend als de vlinders er allemaal uitkomen.
elefun is erg leuk! alleen de vlinders zijn snel op wat mijn zoon ook erg leuk vind is: toren van pisa of de wiebelboom van winnie de pooh! en knibbel knabbel knuistje
Ik heb begrepen dat de (dikke) batterijen bij Elefun erg snel leeg zijn..? Wij hebben wiebelboom en het Kikkerspel. Knappe Koppen klinkt wel erg leuk!
Knappe koppen klinkt idd erg leuk, die gaat er zeker komen. Opa & oma willen ook een spel geven, dus kom nog maar op met jullie ideeën en meningen.