Nou zoals topic titel al zegt. Als jullie een zwembad in de tuin hebben, wat voor 1 heb je en bevalt die? Ik heb vandaag deze besteld. Intex zwembad (244 cm)? Bestel nu bij wehkamp.nl Ben benieuwd ook wat jullie ervaringen met dit bad zijn? (heb je een trapje nodig? moet er een zeil onder? hoe werkt de pomp enz?)
Die hebben wij! Wij hebben er wel een zeil onder +kleden. Trapje, ligt eraan .. mn dochter van 5 kan er prima zelf in en uit. Pomp is volgens mij gewoon 2 slangen aansluiten erop. En stekker in stopcontact Wij hebben ook chloor er in. En afdek ding erover
Ja ik heb ook een zeil voor er onder besteld. alleen die komt dus later dan het zwembad zelf haha. Dus dacht stel het hoeft niet perse dan kan ik 'm vast opzetten, maar goed we kijken wel even dan. Lees er verder wel goede verhalen over. Heb inderdaad ook chloor en afdekzeil besteld.
Wij hebben deze, dat het maar lang zomer mag blijven Zou er altijd iets onder leggen en weet niet of er een afdekzeil of iets bij zit, trappetje lijkt me niet nodig...hebben wij wel maar stap er zo makkelijk in, vind het trappetje maar eng
waar je rekening mee moet houden is dat dat bad aan bovenkant minder dan 2 meter doorsnee is.. die 244 cm is gemeten in het breedste deel van de zak pomp doet het redelijk, maar zou er ook een simpele bodemzuiger bij kopen.. geen trapje nodig
Ik heb een Intex Zwembad 366cm en nee je hebt zeker geen trapje nodig haha. De pomp is een kwestie van insteken, verder niks. Af en toe de filter controleren en desnoods vervangen. Ja je moet er wel een zeil onderleggen, je hebt speciale maar ik heb gewoon een grondzeil van de bouwmarkt, is goedkoper. Je moet ook echt een afdekzeil kopen anders vliegt er van alles in, in de nachten dat is smerig. De pompen werken goed maar kunnen niet alles eruit filteren haha. Let wel op als je een paar dagen niet gezwommen hebt dat je met een schrobber over de bodem gaat want die wordt dan spekglad! Dan maak je hem een beetje schoon.
Je hebt bij kwantum ook van die nepgrasmatten met noppen... Fijn om op te staan bij het uit en instappen
Bedankt voor alle tips! Denk dat ik inderdaad nog wel even wat dingen moet bij bestellen, ook voor Ph, en schoonmaakset e.d. Maar dat komt wel. Wacht gewoon op het grondzeil en afdekzeil en hopelijk komen die zaterdag en ga ik dan aan de slag. Ben heel benieuwd. En trapje lijkt me ook dood eng, en qua hoogte leek het me ook wel dat ik er over heen kan stappen, maar ja wist niet of het voor de rand kwaad kon.
Zo een hebben wij ook. Ik maak dagelijks het filter schoon, controleer dagelijks de ph en chloor waarde. Er ligt een zeil onder en een noppenzeil op het water. Deze zorgt dat het water sneller warm wordt en blijft. Verder goed de bodem en zijkanten schoon houden anders wordt het glad van de zonnebrand en lichaamsvetten. Bij pomp aansluiten goed letten of je de goede slangen aansluit op pompen en zuigen.
Wij hadden deze van Intex is 2,50 bij 4,55 m zoiets.(dacht dat ik foto's had van dichtbij het zwembad maar blijkbaar niet meer) Jammer dat we het gisteren hebben weggedaan. Op mijn balkon past deze niet Maar zijn wel fijne zwembaden!
Doet mijn badmeester allemaal ...en hebben ook zo'n noppenzeil erover en ook nog een verwarmingsmatje maar die moet nog aangesloten worden. Verheug me alweer op morgen, lekker ronddobberen op m'n luchtbedje
Wij hebben een intex framezwembad van 3,05 doorsnee.Bevalt perfect. Trapje hebben we er ook bij gehad maar deze al snel weer verkocht omdat we deze vrij gammel vonden. Daarnaast konden mijn man en ik er zo instappen. De pomp werkt prima maar haalt niet al het vuil eruit. Je hebt eventueel ook van die oppervlakte reinigers maar dat werkte naar onze mening totaal niet. Een schepnetje werkt veel beter. Naast de pomp hebben we ook een zwembadheater. In combinatie met noppenfolie voor op het water is het zwembad binnen een dag opgewarmd. Ideaal, zeker met een klein waterratje welke niet kan wachten tot ze eindelijk het zwembad in mag. Geniet van deze aanschaf!
Haha hoezo cookies, ik open dit topic en meteen zwembadreclame bovenaan Maar wij hebben deze hieronder op de foto. Van de Action voor het enorme bedrag van 2,12 Superhandig, elke dag vers water erin. En vandaag heeft mijn oudste er een halve dag in gespeeld/gedreven dus met het plezier zit het wel goed
Precies... geen rommel in de schuur van de winter. Hebben wel een grotere gehad (van bijna 3 meter) maar je kan het maar zo kort gebruiken hier in NL. Vind het niet de moeite zo'n grote dure bombarie met duizenden liters water voor die ene week dat het warm genoeg is om erin te zwemmen (Okee nu iets langer misschien )
En deze heb ik ook mamapeetje. Superzwembadje! Maar nu hebben we ook het grote zwembad staan ivm vakantie en mooi weer en alle kids zijn thuis nu. Een tijdje terug toen het mooi weer was, heeft mn 11 jarige zich er een hele middag in vermaakt hahaha. En Tim sliep tot 16.30 toen
Hij heeft wel een hoop goede recensies zeg! Veel plezier ermee. Ennuh.. Wat ben je al ver zeg! Lijkt veel korter geleden dat we og samen in het pcos topic zaten. Super leuk!
Hier een groot schottenbad van de action. Ideaal! Om de dag schoon water er in en is het een keer koud dan is die zo opgeruimd!