Hoi allemaal, ik heb vorige week een positieve ovulatietest gehad en dus even "geklust". Ik heb er een vrij goed gevoel over, maar durf er nog niet van uit te gaan dat ik echt zwanger ben. Mijn NOD is pas volgende week en er kan dus nog van alles "mis" gaan. Wat ik deze week wel erg heb is dat ik met name 's avond erg misselijk ben. Wel in vlagen. En heb soms echt de neiging om om niets te huilen. Soms kan ik ook een beetje bot uit de hoek komen terwijl ik dat niet zo bedoel en daar schrik ik dan wel even van. Kan er ook wel om lachen. Zijn er meer mensen die zwanger blijken te zijn en niet 's ochtends misselijk zijn maar 's avonds? en waardoor komt dit? Ze zeggen toch altijd dat je, als je zwanger bent, 's ochtends misselijk bent.. Hoor graag van jullie. Groetjes Wiety
ik heb er geen ervaring mee om misselijk te zijn maar denk dat het ook in de avond voor komt hoor.. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.. nog een weekje wachten.. ik zal voor je duimen!
Toen ik zwanger was van m'n dochtertje, was ik ook vaak misselijk in de avond en 's ochtends eigenlijk niet.
Tijdens mn zwangerschap van mn zoontje was ik de hele dag door misselijk. Dus echt niet alleen 's morgens. Maar niet vóór mn NOD, het begon 2 of 3 dagen na ik positief testte.
Wie ooit bedacht heeft dat het ochtend misselijkheid moet heten ?? Ik ben misselijk in de ochtend, als ik nog in bed lig... Zodra ik gegeten heb, in de middag... en in de avond. Vaak ook als ik alweer in bed lig. Niets met ochtend misselijkheid dus... De-hele- dag- door- misselijk- zijn eerder.... Maar ook pas na ik al wist dat ik zwanger was. Trouwens, voor mijn nod ook wel, maar ik was ook zwaaaaaar verkouden en had een griep... Dus kan niet met eerlijkheid zeggen waar dat vandaan kwam. Iig, nog even geduld, en ik hoop op een lekkere misselijke periode voor je door de roze streep!!!