Wanneer beginnen met klussen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jane123, Aug 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane123

Jane123 Lid

Aug 19, 2011
    38
    0
    6
    Female
    Zuid_Holland
    Hoi,

Ik heb een vraagje aan jullie.
    Volgens de calculator hier ben ik op 31 Augustus erg vruchtbaar,heeft het nu zin om nu al vanaf vandaag te klussen of een week voor de vruchtbaarste dag? Vandaag is de 1e dag van de cyclus.

groetjes Jane :(

2. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    De calculator van ZP gaat van een gemiddelde cyclus uit. Ik zou er niet op rekenen dat jij je eisprong hebt precies op de dag dat de ZPcalculator een eisprong aangeeft.

Meestal is het voldoende om na je menstruatie met regelmaat te klussen, om de dag of om de 2 dagen, dan kun je je eisprong niet missen. Vaak merk je het bij jezelf dat je meer zin hebt in klussen naarmate de eisprong nadert. Dat gevoel zou ik vooral volgen ;)

3. Jane123

Jane123 Lid

Aug 19, 2011
    38
    0
    6
    Female
    Zuid_Holland
    Hoi Afrola,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik had wel een vermoede idd,heb ook al heel wat forums gelezen, maar fijn dat ik nu weet wat ons te doen staat. Dus we gaan er tegaan haha. Ik hou iedereen op het forum op de hoogte.

groetjes Jane.

4. truusjes

truusjes Actief lid

Aug 14, 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    De calculator is hier een richtlaan,

Heb het ook bekeken voor het eerst, en die dagen geklust (ergens zal me ei zijn geweest rond die dagen en bij deze kan ik je meedeln dat ik positief getest heb...

Dus als je je cyclus weet, kan je best de richtlijn aanhouden
    Belangrijkste is je eigen lichaam die ken jij het beste;)

Share This Page