Ik slik etos zwanger worden, zit ook foliumzuur in! (slik ik nog maar een paar weken) Daarvoor slikte ik enkel foliumzuur!
Ik slik foliumzuur van Kruidvat. Ben wel een tijdje gestopt omdat ik een onregelmatige cyclus heb en zoiets had van het heeft toch geen zin. Maar nu weer tot bezinning gekomen...je weet maar nooit.
Ik slik twee maal per dag de etos zwanger worden pillen. Als het goed is zit daar ook foliumzuur in . (Hoewel ik ze soms s'ochetnd's vergeet in te nemen )
Ik slik sinds we aan t klussen zijn foliumzuur. Ben nu paar dagen overtijd maar 2 testen negatief.......
Ik ben begonnen met foliumzuur te slikken toen wij serieus gingen klussen. Ondertussen slik al bijna 2 jaar foliumzuur. Blijven vrolijk doorgaan. Kareltje
ik ben ook gelijk begonnen met foliumzuur slikken stoppen met de pil en lekker foliumzuur slikken haha groeten nathalie
Dag meiden, foliumzuur is echt belangrijk om het risico op open ruggetjes sterk te verminderen. Hiervoor is het belangrijk dat je dit al zeker een maand voor je zwanger wordt gebruikt. Het kan helemaal geen kwaad om dit lange tijd te gebruiken. Eens je zwanger bent, moet je het nog zo'n 3 maand doorgebruiken omdat dan het zenuwstelsel gevormd wordt van het kindje. Na die 3 maand heeft het geen effect meer. De normale dosis die je moet innemen is 0,4 mg maar als je in je familie het risico hebt op open ruggetjes, is een hogere dosis nodig: 4mg per dag! Dit zijn pilletjes die je dan in de apotheek moet gaan halen.
Ik had van mijn vriendin VSM Puur Mama gehad. Wat een grote units! Iedere ochtend weer een toestand om die dingen naar binnen te krijgen, dus ga dan toch maar over op de Etos pilletjes... hi hi. Iedere ochtend kokhalzen, terwijl je nog niet eens zwanger bent kan de bedoeling niet zijn...! Suc6 allemaal en laat wat weten als er getest is!
Ja, ook hier foliumzuurtabletjes. Nou ja, tabletjes, eerder tabletten. Jeetje, best grote dingen, en ze zijn VIES, ják. Ik heb Davitamon Fem Natal. Goeie tip van die Etos tabletjes, dat ga ik maar snel kopen
SInds ik ben gestopt met de pil ben ik meteen foliumzuur gaan slikken. Dat is nu zo'n bijna 4 maanden.
Ik heb ook die van Etos, lekker klein (nou ja...lekker). Nee geen idee hoe ze smaken, ik slik ze zo door!