Ik ben expres gestopt met slikken na de 12e week, ik geloof toch echt dat je lichaam meer heeft aan vitamines bouwstoffen ed uit voeding dan uit synthetische zaken (pillen e.d.). Als je gevarieerd en gezond eet is het echt niet nodig pillen te slikken. Ik heb het voordat ik zwanger werd ook nooit gedaan en ben er dus na de 12 weken ook weer mee gestopt en voel me er prima onder.
Ik ben gestopt na 12 weken. Ik heb niet zoveel behoefte aan synthetische vitamines in mijn lichaam. Vit D neem ik samen met mijn dochter!
Ik heb gedurende beide zwangerschappen de hele zwangerschap en de periode van borstvoeding daarna Gravitamon geslikt. Tijdens de tweede zwangerschap heb ik ook de visolietabletten van Puur mamma geslikt. Volgens onze verloskundigen zeer aan te raden ! Groetjes, Nikki F
Ik slik ook geen vitamines, vindt het ook niet nodig en bij mijn dochter toen ook niet gedaan. Je moet dan wel gezond eten natuurlijk...
ik slik davitamon mama plus visolie. heb zo toch een prettig gevoel dat ik de juiste dingen binnen krijg,en ik ben al geen fruit eter,dus dit slik ik mooi door.
Hoe weet je dat? Ook in natuurlijke voedingssupplementen zit onder andere foliumzuur en over de werking van foliumzuur in de latere weken van je zwangerschap zijn de meningen dus nog al verdeeld... (oe lijkt er heftig te staan... is geen aanval maar gewoon een vriendelijke vraag)
Ik slik de puur mama vitaminen en visolie van vsm. Ik weet vrij zeker dat ik anders niet genoeg van alles binnenkrijg, eet nl. te weinig groente en met moeite 2 stuks fruit, dus vandaar. Ik weet dat het beter zal zijn om gezond te eten dan kunstmatige vitaminen maar dat gaat me toch niet lukken...
Slik de zwangeschapvitamines van vsm...... visolie van vsm??? zijn dat ook capsules....? had hier andere, maar die neem ik niet in, want die ben ik een halve dag een het "recyclen"....
Ik slik eigenlijk helemaal geen extra vitamine. Ik eet veel fruit en eet elke avond gezond. Tot nu toe gaat alles nog prima...
ik slik ook "nog" niets, tot 14 weken wel foliumzuur,daarna niets, want ik krijg de pillen niet weg, heb hier van allerlei potjes staan, maar malen is geen optie,wil haast niet, en oplossen ook niet. weet iemand mischien iets vloeibaars oid?? de foliumzuur was klein dus die kon ik gewoon malen.
Heel de zwangerschap puur Mama geslikt, maar 2 weken geleden was het potje leeg. Nu besloten om niets meer te slikken, maar ik ben ook bijna uitgerekend.
Weet niet of je bv gaat geven, maar dan is het ook belangrijk om extra vitamines te nemen sowieso vitame D...
@Seth ik heb een jaar bv gegeven en nooit extra vit d geslikt? Heeft mij ook nooit iemand vertelt, niet dat ik het ga doen...
ik slik zwangerschaps formule van de hema. is net zo goed als die duurdere merken zijn mijn verloskundige. en scheelt erg in prijs.
Slikte de 1e 20 weken ( en voor mijn zwangerschap ) van die visolie capsules voor mama's. Maar die krengen zijn zo belachelijk duur, en je moet er ook nog 2 van innemen Voelde een beetje als geldklopperij. Nu slik ik ze van het kruidvat, voor zwangere vrouwen. Hiervoor slikte ik ook altijd de multivitaminen van het kruidvat en ze bevallen erg goed.
ja ik heb de hele zwangerschap, en de drie maanden daarvoor ook al Gravitamon geslikt. volgende keer wil ik het weer zo doen.