Even een vraagje Ik heb gelzen dat otrivin neusspray aambeiden doet slinken Hier erg gewenst want ik heb erg veel last van opgezette aambeien Maar nu mag je otrivin 1 week gebruiken en tijdens zwangerschap liever daarna niet meer herhalen Ik vraag me af of zoutoplossing ook werkt?? want dat is sowieso bruikbaar tijdens zwangerschap iemand ervaring mee??
Hi, Wilde net een vraag gaan stellen op dit forum en lees jouw vraag bovenaan! Ik heb tijdens mijn zwangerschap erge last gekregen van aambeien. Heb van de huisarts Lidocaïne creme gehad tegen de pijn. Dit hielp goed, alleen verdween het helaas niet. De VK heeft me toen geadviseerd ermee te stoppen, omdat het alleen tegen de pijn hielp en die was inmiddels weg. Ben toen ook op haar advies Otrivin gaan sprayen. Hiermee slinkte het ook iets. Heb het zeker langer dan 1 week gebruikt. (wist niet eens dat dit op de bijsluiter staat...oeps) Heb tijdens de bevalling 1 uur en 3 kwartier moeten persen (werd uiteindelijk vacuum) en heb daar een mega grote aambei aan overgehouden. Echt zo groot als een half ei... Heb na de bevalling ook weer gesprayd en wonderwel is het ei verdwenen is een iflubbertje geworden. Echter heb ik er nog altijd last van (jeuk) en ben vorige week weer gaan sprayen maar helaas, nog zonder resultaat. Heb zelf een vraag over Curanol zalf en tabletten die ik wil gaan bestellen op het forum, dat schijnt erg goed te zijn, maar wil er meer van weten voordat ik het bestel. Ben ten einde raad ook al naar de huisarts geweest en zij adviseerde me om de huid met vaseline te smeren, daar deze erg overgevoelig is geworden. Ook dit helpt niks. Opereren heeft ze me afgeraden omdat ik nog een kinderwens heb. Dan blijf je dus aan de gang... Wens je sterkte, wan ik weet dat het echt geen lolletje is!
bedankt voor je antwoord als je op zoeken aambeien invoert vind je op zich ook wel ervaringen, maar ik had weinig gelezen over de ontrivin zout oplossing heeft geen medicinale bestandsdelen dus ik weet niet of dat hetzelfde werkt Ik heb de volgende zalfjes via zoeken gevonden ik weet van de eerste 3 dat je ze mag gebruiken tijdens de zwangerschap maar wat ik begrijp is dat ze allemaal alleen verzachtend werken en niks laten slinken!! sperti curanol lidocaine vaseline trianol...
sperti: ook gebruikt, haalt niks uit, is soort vaseline Lidocaïne: tegen pijn, verdoofd Wat ik zelfs ook gebruikt heb is Otrivin met Menthol! (had mijn man per ongeluk gekocht voor me) Ik had het niet in de gaten, en klinkt misschien stom maar was best fijn. Geeft echt verkoeling! Het gaat bij Otrivin er puur om dat de zoutoplossing het vocht uit de huid haalt. Dus volgens mij maakt het niks uit wát voor soort zoutoplossing het is....
Curanol/Curanal laat de aambeien wel degelijk slinken...Het beste is het om de zalf en tabletjes gelijktijdig te gebruiken en na de kuur, de kwetsbare plek (hihi, omschrijf ik dat netjes of niet) te onderhouden met alleen de zalf..
ik had ook last van aambeien tijdens de zwangerschap+ bevalling, voor de pijn had ik lidocaine+ zelf gemaakte koude compressen ( het koude deed ook wat slinken) heb op advies van velen hier om curanol gevraagt + tabletten, curanol kon ik krijgen.... maar de tabletten niet... hij wou geen recept uitschrijven die stomme huisarts !! heb toen trianol ofzoiets gekregen, dat hielp ook wel...
Ik zweer bij Curanol !!!! Tabletten zijn niet overal even makkelijk verkrijgbaar, maar aan de zalf heb je ook genoeg hoor, wat een heerlijk spul is dat zeg, werkte gelijk in 1dag al bij mij !
hai allemaal ik heb vannacht gewoon niet geslapen van de pijn!!! Ik heb maar ijscompressen in mijn broekkie gedaan (die zijn trouwens erg handig, van die kleine zakjes met blauwe vloeitstof, ik had die gebruikt bij de geboorte van mijn 1e, voor mijn onderkantje en voor ijn borsten die mega gestuwd waren) vanmorgen huisarts gebeld en ik krijg een zalfje, maar ik weet niet welke, straks ophalen bij de apotheek en ik zag op internet van a vogel ook een zalf is homeopatisch
ps ik zag net in de bijsluiter van otrivin dat je wel moet oppassen als je verhoogde bloeddruk hebt dat heb ik, dus jammer dat ik hem al open had gemaakt...
hmmmm, lijkt me sterk dat dat werkt. hier spreekt een echte otrivin verslaafde bij mij had (ik gebruik het nu niet) het geen effect in elk geval
Nou ik heb er ook behoorlijk last van! Maar gebruik nu Curanol creme en ben er erg over te spreken! Pilletjes heb ik in huis maar wacht ik nog even mee staat op de eerste zes maanden tijdens de zwangerschap niet gebruiken . Ik ben dan al wel veel verder en tegen het einde aan maar om die reden denk ik dat ik de pillen na de bevalling ga slikken... Freme werkt ook al een heel stuk!