Slikken van Teunisbloem of Monnikspeper?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vera, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi hoi,
    de titel zegt het al. Zijn er meiden die ervaringen hebben met het slikken van Teunisbloem- en/of Monnikspepercapsules?
    Ik heb gelezen dat het is om PMS tegen te gaan.
    Ik heb zelf een onregelmatige :cry: en vrij lange :( ongi en wil eens kijken of dat teunisbloem zou kunnen helpen.
    Kan iemand me helpen?
    Groetjes Vera :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi vera,
    Ik ben begonnen met teunisbloemcapsules en ik heb het idee dat mijn cyclus nu wel regelmatiger is maar dat kan natuurlijk ook vanzelf zijn gekomen doordat de pil nu echt uit mijn systeem is.
    Verder gebruik ik nu ook tarwekiemcapsules voor betere doorbloeding en natuurlijk foliumzuur.
    succes, moontje

4. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik heb ook tarwekiemcapsules gebruikt en foliumzuur. het laatste zo'n 3 maanden maar vond het niet prettig dat mijn urine zo rook naar het spul. Het leek wel of ik het 3 uur later weer zo in de wc gooide. Tarwekiemcapsules heb ik 1,5 maanden gebruikt maar mijn cyclus ging van 24 dagen ineens naar 29 dagen. Nu weer gestopt en het is weer terug gegaan naar ongeveer 22 dagen. Denk dat ik nou maar gewoon verder ga met wat mijn lichaam zelf kan in plaats van al die hulpmiddelen die tot nu toe voor mij niet geholpen hebben. Wie weet is het deze maand ineens raak en misschien ook niet. Tijd en een flinke portie geduld is denk ik het belangrijkste wanneer je zwanger wilt worden.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik slikte teunisbloemolie om de pijn van de menstrutie te verzachten,
    maar hoefde ik niet vaak in te nemen, had nooit zoveel last.

Deel Deze Pagina