wel of niet misgegaan?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moose, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    klussen en leuke dingen ondernemen
    noord holland
    goeiemorgen dames,

afgelopen zaterdag zaterdag is mijn menstruatie begonnen na 11 dagen overtijd geweest te zijn. Maar de testen bleven negatief.Nu had ik gisterochtend (ineens) een hele grote stolsels/klompje wat eruit floepte .Ik heb in januari een miskraam gehad met 9 weken. Nu was ik dus nog niet zover,maar zou dit eventueel ook een miskraam kunnen zijn? Vorige week wel onwijs pijn /krampen in mijn onderbuik gehad. En deze stolsel ziet er toch anders uit als een bloedpropje zeg maar. Is het verstandig om langs de huisarts te gaan en evt de fot te laten zien aan de assistente voor meer zekerheid? Heb het idee dat mijn lijf me even in de steek laat.
    alvast bedankt voor jullie reactie.
    Gr Marloes

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond moose,

ik begrijp dat je het gevoel hebt dat je lijf je in steek laat. Vooral als je 11 dagen overtijd bent en elke keer een negatieve test hebt en nu dit stolsel verliest. Het kan goed zijn dat het inderdaad gaat om een vroege miskraam, wat al mis is gegaan voordat de test positief kon zijn en dat het nu eruit komt. Het is dan nog te klein om het echt goed te kunnen zien en zal het stolsel voornamelijk bestaan uit bloed. Je kan de foto laten zien bij de huisarts, maar waarschijnlijk is er weinig anders te zien dan oud bloed. Succes en sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

3. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    klussen en leuke dingen ondernemen
    noord holland
    Dank je wel Monique voor je bericht.voelt idd dat mijn lichaam het ook ff niet meer weet. We gaan gewoon verder.rustig aan en dan hopen op een volgende keer.
    liefs

Deel Deze Pagina