slikken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door MBeeb, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBeeb

MBeeb Lid

8 jul 2010
    68
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoon is nu 10dagn oud. Tijdens de geboorte had ik wat bloed in het vruchtwater waardoor hij wat misselijk was een beetje overgaf. ook slikte hij toen continu. Nu tussen de voedingen door waarna hij bijna geen boertjes laat slikt hij ook regelmatig. en geeft soms een klein mondje voeding terug. Ik geef borstvoeding ongeveer om de 3uur meld mijn zoon zich en drinkt erg gulzig en snel. Hij was binnen een week weer op geboortegewicht dus groeit goed. Nu is mijn vraag wat het vele slikken kan betekenen? mijn zoon slaapt trouwens altijd op zijn zij. en ik voed nog gedeeltelijk met tepelhoedjes.

bvd Mieke

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hallo Mieke,

Als hij veel slikt, vermoed ik dat er melk terugloopt in zijn mond. Als hij hard groeit en gulzig drinkt is de kans groot dat hij teveel inneemt en wat er niet in past, komt weer terug. Wat je kunbt doen is proberen hem wat langer rechtop te houden. Lekker bij je nemen en hem eventueel in een draagdoek doen.

Als je het niet vertrouwt even naar de huisarts.

Deel Deze Pagina