Hallo, Ik ben in januari gestopt met de pil. Ik ben toen 5 keer ongesteld geworden om de ongeveer 40 dagen. En sinds de laatste keer dus niet meer!!!! Ik ben al naar de dokter geweest toen het 3 maanden weg bleef maar hij zei dat het door het stoppen met de pil kwam, dus ja dan hou je je mond maar weer he. Ik ga morgen weer en laat me deze keer niet met die smoes wegsturen! Anders ga ik gelijk naar de gynocoloog. Heeft iemand mijn situatie misschien ook meegemaakt? Of ervan gehoord! Ik lees namelijk wel van alles over het stoppen met de pil en dan een hele tijd niet ongesteld worden, maar niet over eerst wel en daarna niet meer. M.v.g. Sanne
Hoi Sanne, 166 lijkt mij wel lang hoor! Ik zou om een onderzoekje vragen. Mijn cyclus kwam na het stoppen met de pil eigenlijk gelijk keurig op gang en is tot nu toe zo gebleven, dus heb er geen ervaring mee. Suc6! gr, Ramona -firlonnien-
Hoi Sanne, Toen ik stopte met de pil (6 jaar geslikt) werd ik na 3 weken ongesteld (netjes dus). Maar toen bijna 6 maanden niet. Was toch echt ontpillen. Daarna had ik een superregelmatige cyclus en was het bij ons in ongeveer de 2e ronde raak. Maar als jij al een paar keer ongesteld bent geweest en dán opeens niet meer lijkt me dat toch vreemd. Ik zou inderdaad ook vragen om een onderzoekje, succes morgen. En anders gewoon zeggen dat je z'n kamer niet verlaat voor je afspraak hebt... en dan goed de stoel vasthouden hé Laat je't nog even weten hoe't ging? Liefs Lara
Hallo, Dankjewel voor jullie reacties. Ik ben naar de dokter geweest en heb foliumzuur in een hogere dosis gekregen dan in de winkel verkrijgbaar is en Devaron 400. Hij denkt dat mijn natuurlijke hormoonhuishouding niet zelf opgang komt doordat ik aan de pil geweest ben. Ik moet van allebei elke dag 1 tablet slikken 30 dagen lang en dan na 2 maanden terug komen. Ik ben heel erg benieuwd. Ik hoorde ze wel discusiëren over clomid, maar volgens mij vonden ze dat iets te vroeg. Er word in iedergeval wat aan gedaan! Groetjes Sanne