Inderdaad, Zoals het woord het zegt. Ik woon in een rijhuis en sinds we hier komen wonen heb ik last met beide buren. (t is niet dat ik de lastige ben, de rest van t straat heeft ook last, maar ik zit er wel tussen). Linkerbuur is psychotisch, maar weigert help, resultaat : openbare scheldpartijen en ongelofelijk nachtlawaai. Ik bel een keer of 3 per week de politie en ik heb ook al een aanvraag ingediend om hem te laten opnemen. Rechterbuur is nog erger, die scheldt mij uit als ik op straat kom (echt he voor hoer, zwartwerker, smerige teef en van dat leuks). Als er een vakman komt voor de verbouwingen staat ze die ook te beledigen. En gisteren heeft mevrouw haar zoon geprobeerd om mijn voordeur in te rammen (niet 1 keer maar bijna een uur aan een stuk). Toen ik hem wou kalmeren en zei dat ik hier met 2 kindjes was, riep hij dat ik een hoer (zie je de overeenkomst tussen moeder en zoon) was en dat ik moest stoppen met de poepen (sex hebben in vlaanderen). O in het tumult heeft hij ook een mep in de buik van mijn zwangere zus kunnen verkopen. Tot mijn superbroer hem op de grond kreeg samen met een buur. Ik heb echt schrik gehad, aanvankelijk zat ik hier wel alleen met een baby en een peuter. De politie is dan na de tweede noodoproep gekomen (een uur nadat hij met een karatetrap in mijn deur was gevlogen). Nu hebben we het zeker besloten om te verhuizen, maar eerst gaat hij mijn deur betalen (ze is de klink af) en dokken voor mijn zus en haar kindje (gelukkig tot hiertoe alles in orde maar er volgen nog controles morgen). Vanmiddag al een afspraak met de advokaat, Maar als er iemand nog een oplossing weet.
wat ben ik dan toch blij met een verbouwende buurvrouw en jankende kinderen naast me zal nooooit meer klagen als ik het zo lees
Denk dat dat idd twee buren zijn die niet gaan veranderen en je voor je eigen rust beter kunt verhuizen. Niet leuk natuurlijk Maar hoop dat je ergens anders wel je rust en gezelligheid kunt vinden
jee...zit met open mond naar het scherm te gapen. geen tips... sorrie...sterkte en hopelijk is alles goed met je zus en de baby.
oooh men wat erg zeg!!! ik zou ook direct op zoek gaan naar een andere woning!! levensgevaarlijk die lui joh... zou me niet meer met ze bemoeien en gauw proberen weg te komen daar.... hoe is het nu met je zus dan? en hebben ze je kindjes ook eens wat gedaan? jeetje wat erg.. hadden ze hier niet moeten flikken mijn man had ze echt helemaal in elkaar gerost.... pffff wat een situatie zeg ik hoop echt dat je gauw wat anders vind want zo leven is ook niet wat met zulke gestoorde buren....
wat heb je toch een rare lui op de wereld. ik hoop dat je heel erg snel daar wegkunt en zou een klacht bij de politie indienen. wat zal je zus geschokken zijn
Tja, Op de echo in het ziekenhuis zag alles er goed uit, alleen had ze een hoge bloeddruk van de stress (13,5 over 8,5) Dus dat gingen ze in de gaten houden. Donderdag moet ze nu op controle bij haar eigen gyn. De politie is meegeweest naar het ziekenhuis en hij krijgt een klacht aan de broek voor opzettelijke slagen en verwondingen tgenover haar. Ik zelf heb klacht ingediend voor vernieling (mijn voordeur mist het handvat en er scheelt iets met de scharnier). Mijn zoontje lag in zijn bedje op zolder veilig, maar mijn kleine meisje lag beneden midden van het gewoel en getrek. Ik ben ze snel in ons bed gaan leggen.(daar heeft ze ook deze nacht geslapen, ze slaapt normaal in de woonkamer maar ik was doodsbang dat hij wraak ging komen nemen) Hij was zelfs agressief tov de ambulanciers en de politie moest een extra patrouille oproepen. Dus nu eerst de verbouwingen doen dat het verkoopbaar is en dan zo rap mogelijk weg hier.
nou fijne buurt zeg pfff... ik zou me echt niet meer veilig voelen op deze manier... kun je dan wel gewoon naar buiten zonder dat ze je wat aandoen? hij heeft je zwangere zus in haar buik getrapt zeg je... omg wat vreselijk! ben je niet bang dat ze je kinderen wat aandoen als je naar buiten gaat? zelf zou ik in alle staten zijn hoor... weet heel goed dat je geweld niet met geweld oplost maar in dit geval zul je jezelf en vooral je kinderen moeten beschermen... ken je niet een paar sterke jongens die die lui even willen aanpakken/bedreigen?
Er wonen idd rare mensen op deze wereld! Wat een Aso's zeg... Ik was ook verhuisd! zeker als je kinderen hebt! Wat heb ik het dan getroffen met mijn buren! Ze maken ook wel eens lawaai, maar dat doet iedereen wel eens
Dan is het vast ook niet zo'n fijn buurtje. Wat vreselijk asociaal zeg. Ik zou bij het rondkijken naar een nieuw huis dan ook kijken naar een wat nettere buurt. Dat soort dingen zou hier ver te zoeken zijn. Ik woon hier in een hele nette buurt en straat... Alle buren hier maken gezellige praatjes tegen elkaar. Kan me er niks bij voorstellen dat zoiets wat jou is overkomen, hier zou gebeuren. Succes met het zoeken naar een ander huis. En hopelijk gaat alles goed met de baby van je zus.
Wat is er gebeurd dan dat ze aan de rechterkant zo zijn? Of is dat meteen begonnen toen jullie daar zijn gaan wonen? Kan me bijna niet voorstellen dat er zo'n mensen zijn namelijk.. En ik zou idd ook zo snel mogelijk verhuizen, vreselijk
Zo, nu eerst mijn mond dichtklappen. Niet normaal, en ook nog een zwangere vrouw slaan!? Wat is dat voor iemand. Huisje verkopen en betere buren zoeken haha
Jeetje echt vreselijk. Ben toch blij met me rare buurman, die is wel raar, maar zulke dingen doet hij ook weer niet. Verder is het hier, ondanks dat het redelijk goedkope huurwoningen zijn, best netjes. Zou inderdaad zo snel mogenlijk proberen te verhuizen. Goed dat je een aanklacht hebt ingediend.
Ik snap niet dat jij er zo kalm onder kan blijven =O Ik ben van nature al fel (italiaanse temperament) en kan nog eens heel snel en flink uit mijn vel schieten, en met daarmee bedoel ik echt hard terug slaan. Als de politie niks doet doe ik het zelf wel :/ temisnte zou ik gedaan hebben. Hoop dat er snel een oplossing komt. Zou ook niet willen dat je 2 kinderen tussen dat soort mensen opgroeit.
jemig!!! ik hoop dat jullie een huurhuis hebben en zo de boel op kunnen pakken en vertrekken want in zo'n buurt verkoopt natuurlijk voor geen meter!
Jeetje wat heftig. Maar ik vraag me af hoe het zover is gekomen??? Ik kan me niet voorstellen dat ze zo maar ineens begonnen te schelden met hoer enz, en daarna ineens voor de deur staan om vervolgens je zwangere zus te slaan en de deur in te beuken? Het klinkt een beetje als in een film... Die mensen zijn niet goed wijs.. En ik zou zowiezo mn dochtertje niet in de woonkamer laten slapen, al helemaal niet in zon wijk! Je ziet nu zelf wat voor gekke mensen er rondlopen.
oeh lijkt me heel erg vervelend en misschien is het maar het beste indd weg te gaan uit die buurt...jeetje zeg
Voor zo'n mensen is er maar 1 oplossing : pepperspray Wat een zooitje ongeregeld , zou als ik jou was ook heel snel maken dat ik wegkwam , bah bah , lekker wonen zo zeg ....