Smallere broeken en t-shirts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lelie84, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Mijn zoon heeft een lang, smal bovenlijf (92-98) en een vrij slank onderlijf (92).
    Maar de broekjes zijn vrij lang en breed (maat 86 wordt de kort, maat 92 zoveel groter).
    Een broekje wat wat strakker om de benen zit vind ik wel veel mooier.
    En ook bij zijn bovenlijf heeft hij ook truitjes maat 98, maar het is allemaal zo breed.
    Waar kan ik (niet te duur) leuke kleding vinden?

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Broeken past hier alleen de c&a xs versie, die bestel ik online.
    Verder alleen meisjes broeken van de h&m, slim fit,

Bovenkleding: shoeby staat hem goed, c&a maar dat moet een maat groter, valt kort.

Korte broeken blijken dit jaar in zijn eigen maat goed te passen van de c& a en de h&m.

3. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Die xs broeken van de c&a zijn die alleen online te bestellen of ook in de winkel te koop?
    En de meisjes broeken leken mij ook smaller, maar daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, is wel een idee!
    Korte broeken zijn geen probleem, hij had nog broeken maat 86 van vorig jaar. Die zitten nog goed.

4. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hier de slim fit van de WE maat 92 voor de broeken!
    Zitten erg mooi, wel een beetje te lang, maar ik vind 1x omslaan niet storend staan.

Bij de WE hebben ze ook leuke shirtjes die mooi vallen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Slim fit broekjes van Ter Stal. Ik koop ze altijd in de actie, 2e artikel voor een euro dan en dan heb ik 2 spijkerbroekjes voor 14 euro. Met knoopsgat elastiek en mooi slank.

6. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Name iT heeft smalle broeken en shirts. Wel wat duurder maar ook kwalitatief veel beter. Ook op marktplaats te verkrijgen dan wel goed kijken of het slim fit is of extra slim fit. Dit staat in het etiket.
    Ik koop meestal nieuw maar verkoop de broeken ook weer voor een leuk bedrag. En zoontje hier kruipt niet en slijt tot nu toe geen knieën. Heb nooit zo veel broeken van dezelfde maat nodig

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.611
    113
    Hier ook 2 lange slanke knullen. Name it valt altijd mooi bij hem. Ook Terstal heeft mooie smalle kleding.

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier valt van name it de slim fit inmiddels wat te ruim, maar zoon is ook ouder, bij elke volgende maat wordt het lastiger. De extra slim fit valt wel goed. Verder is de slimfit van esprit ook smal, die broeken vallen lang, dan kunnen ze de kleinere maat nog wat langer aan. Ook nog wel betaalbaar is tumble and dry (de simpele modellen zijn 30 euro). Qua shirts weet ik van de goedkopere merken eigenlijk alleen name it, zij hebben voor shirts ook een slim fit lijn. Heel mooi supersmal valt chaos and order, maar dat merk vind je misschien te duur. Hier bijt zoon veel kleding stuk, maar de shirts van chaos and order niet tot nu toe, dus die zijn het extra geld wel waard (goede kwaliteit ook). De WE werd ook genoemd, maar dat valt hier echt veel te ruim, en de shirts hebben een dramatische kwaliteit, hoewel we wel een keer een jas hebben gehad die wel weer prima was, dus misschien verschilt het per kledingstuk.

9. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Ik heb tumble n dry t-shirts gehaald in de aanbieding. Die vallen inderdaad erg mooi.
    En bij de Hema een meisjes spijkerbroek skinny gekocht. Het labeltje op de achterkant eraf gehaald, en niemand ziet het.
    Bij ter stal had ik een broek gekocht, maar die valt heel groot. Vallen de broeken daar altijd groter?

10. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een zoontje met slanke benen. Ik koop bijna altijd meisjesbroeken. Slim fit van de WE (wel meisjesafdeling) vallen hier heel mooi. Ook de slim fit van de H&M (ook meisjesafdeling) zitten hier heel goed.

Bij Terstal heb ik ook regelmatig broeken gekocht, maar daar verschilt het echt per broek hoe groot ze vallen. Ik wilde de laatste keer 2 broeken maat 98 kopen, waar een lengte verschil in zat van meer dan een cm.

11. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Hier precies hetzelfde 'probleem' Ik heb een keer een chino voor hem gehaald bij de primark, die zat heel mooi.. en laatst bij de h&m een jongensjeans slim fit gehaald, die zit bij hem normaal:D

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Name it heeft een X slim fit lijn

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Slim fit kiezen
    Imps elfs, tumble dry zijn smal vallend.
    Verschilt zo ook per collectie. Als je een of andere mooi vind kan je in fb groepjes verkoop/aanbood per merk vragen ervaring mensen met die model.

Hier wel meisje geen jongen en ik hou lekker strak;) ze is niet super smal, gewoon 0lijn maar is ook zo lastig soms maar 2 jaar weet ik welk merken zitten goed. Helaas jeans verl geprobeerd maar enige soepele en lekker strak imps&elfs hier.

Deel Deze Pagina