Mijn zoontje is dol op de gele slimpie ranja en ik heb altijd de grote flessen in huis maar ik dacht voor de vakantie is het handig om van die mini flesjes mee te nemen voor onderweg. Alles afgezocht maar hier in geen één supermarkt te krijgen. Uiteindelijk in een stad ergens wel gevonden dus ik enthousiast meteen 6 van die mini's gekocht. Gisteren alvast even proberen en de zure muffe lucht kwam me tegemoet bah bah. Ik dacht meteen dit is niet te drinken. Maar mn knul wou het toch proberen..... Hij spuugde het meteen uit! 🙈 Zit ik dus met 6 van die zure flesjes 😂 Afijn dit gaat m dus niet worden maar nu dacht ik misschien kan ik ze leeg maken en ze vullen met de gewone grote flessen. Heb alleen geen idee hoe want de opening is natuurlijk maar klein. Heeft iemand DE oplossing voor ons? 😄
Een trechter? Of je knijpt het flesje helemaal in, opening houdt je in de ranja en je laat hem zichzelf volzuigen.
Een trechter had ik ook gedacht maar dat past er echt niet in. Mijn moeder had de oplossing..... zo'n spuitje van de apotheek 😄 die ga ik dus zo maar even halen haha.
Waarschijnlijk zijn je hervulde kleine flesjes wel zo leeg, die kleine flesjes die ik hier heb van carvan zijn veel geconcentreerder.
Oja das een goeie! Ik denk het ook inderdaad. Zijn die van carvan wil gewoon dezelfde smaak als in de normale flessen na het aanlengen met water? Die van slimpie lijkt wel een totaal andere ranja.
Heb je ook al het tweede flesje geprobeerd? Misschien was er iets mis met de eerste. Ik heb zelf ook zo'n klein flesje en die ruikt helemaal niet zuur.
Die van de carvan cevitam zijn wel lekker absoluut niet zuur. Hier nemen we zondag zowel cactus limoen mee voor mijn dochter als red fruit voor mijn man
Misschien die maar eens proberen dan..... Zo moeilijk als ze maar weinig drinken lekker vinden 😏
Je moet er ook maar heeeeel weinig van in doen, he? Als je die van die van KC te veel gebruikt is het niet te drinken, maar als je een klein beetje gebruikt is het prima te drinken. Heg is gewoon super geconcentreerd.
Zonde zeg! Ik dacht dat wij de geel fruit hadden, maar ik zie nu dat we citrus hebben. Er moet wel maar heeeel weinig in het water gespoten worden. 1 flinke kneep vind ik zelf al niet lekker, een halve is prima.
Die kleintjes hebben veel zoetstoffen omdat het zo geconcentreerd is. Dat extreem zoete effect krijg je niet met suiker. Behalve dan dat ik mijn kinderen die chemische troep niet geef, is het ook echt goor. Stonden laatst in de appie, kon je het proeven, van kc. Vies man bleh.
Op die van Karvan Go staat ook een waarschuwing dat je het niet mag geven aan kinderen onder de 4 jaar. Zegt denk ik genoeg over de troep die erin zit
Ook al deed ik er weinig in dan nog was het niet te drinken helaas. Ik heb bij de apotheek zo'n spuitje gehaald en er nu de "normale" ranja ingespoten 😉 probleem opgelos gelukkig.