Beste, Door alle draagdoeken en slings zie ik eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een draagdoek willen kopen voor mijn baby om direct vanaf de geboorte te kunnen gebruiken. Ik heb al gelezen over ergonomische opties alleen twijfel heel erg tussen 3 soorten modellen: - Een draagzak waarbij de baby rechtop zit met de benen gespreid (dit ziet er in mijn ogen heel degelijk/makkelijk in gebruik uit) (bijv Ergobaby Geboortepakket kopen | Draagzak.nl) Ofwel - Een rekbare doek waarbij baby ook rechtop zit met benen buiten de doek die je moet knopen (ziet er ingewikkelder uit) Ofwel - Een draagzak waarbij de baby in een soort van "komma-houding ligt", dus niet met de benen uitsteekt maar meer ligt. Heeft er een de voorkeur boven de andere voor een pasgeboren baby? bijv voor de ontwikkeling van de heupjes? En hoe lang mag een baby per dag in zo'n draagdoek gedragen worden? En heeft u persoonlijk nog zekere draagdoeken/bepaalde merken die u zou aanraden? Alvast heel erg bedankt!!!
Hoi hoi, Ik zie dat min bericht niet is doorgekomen. Draagdoek en draagzakken zijn er zoveel, daar heb ik eerlijk gezegd geen zicht op. Volg daarin je gevoel. Alles wat ik de winkels ligt is in principe goedge keur en veilig. Probeer het uit in de winkel als dat kan. Groetjes en succes Adrienne