Hoi allemaal, Ik ben voor de 2e keer zwanger en twijfel of ik alle dozen weer aan zal vragen. Ik heb het de vorige keer wel gedaan en vond dat er leuke dingen, maar ook veel onnodige dingen inzaten. Nu zag ik dat de Felicitas dozen vernieuwd zijn, maar op de site zie ik voor de dozen exact dezelfde dingen liggen als die ik al heb (gele zwitsal doos, blauw speenkoord met beertje etc). Weet iemand of de inhoud echt verandert is en of het de moeite waard is bij een tweede? Thanks!
Ik vond ze zeker de moeite waard. Ik herinner me niet meer precies wat erin zat. Maar vond ze veel beter dan die van Prenatal.
Ik heb zo'n 2 weken terug de Felicitas baby doos mogen ophalen en vond de inhoud erg leuk en handig! Natuurlijk zit er altijd wel veel reclame etc. bij in maar daar kan de inhoud van de doos niet tegenop! *Zwitsal billendoekjes + bewaardoos *Avent fles 330ml *Newborn luiers + kortingsbonnen (luiers + billendoekjes) *Lief blauw knuffeltje *Difrax speen *3 stuks tijdschriften De rest ben ik vergeten....