Hoe en waar bewaren jullie de slingers voor de verjaardagen? Ik heb hier een grote plastic zak waar ik alles in heb, maar elke keer komen die slingers en verfrommeld uit. Elk jaar haal ik nieuwe, om vervolgens het weer in die zak te gooien 😏😂
Hier liggen ze in een verhuisdoos (sommige in een plastic zakje en andere gewoon los, beetje afhankelijk van het soort slinger). Ballonnen, plastic tafelkleden en alles dingen die er verder bij horen zitten er ook bij.
Die vlaggetjes slingers stapel ik op en maak ze dan vast met n wasknijper. Zit nooit in de knoop. Bewaar het in n doos op zolder.
Soms bewaar ik ze een keer gewoon in de kast in de woonkamer en soms mik ik ze weg en koop ik voor een euro nieuwe bij de action
Ik bewaarde ze altijd netjes in een verjaardagsdoos, samen met ballonnen en cadeaupapier, linten etc. Maar voor die paar euro koop ik liever nieuw. Alleen als er verjaardagen kort op elkaar volgens bewaar ik het eventjes.
Netjes opvouwen en paperclip eraan. Heb onze slingers al ruim 6 jaar, zijn nog steeds netjes/mooi. Ik bewaar alles in een bak. Slingers, ballonnen, kaarsjes voor taart. Daarin zit ook wat versiering voor de sint- en paastijd. (Kerstspullen hebben een eigen bak).
Ik heb stoffen vlaggetjes die stapel ik op elkaar enog daarna een knoopje erin. Plastic/papieren slingers trekt mijn man meestal stuk bij het eraf halen dus die gooien we gewoon weg.
Dat ligt er eigenlijk aan hoe ik ze verleden jaar heb opgeborgen Ik realiseer me dat altijd pas een week van tevoren als ik ze ga zoeken. Zijn ze kapot/verfrommeld/in de knoop, dan koop ik nieuwe. Zo niet, gebruik ik ze nog eens. Meestal vouw ik ze weer op elkaar en draai ik dat witte touwtje er weer omheen en zit het wel zo'n beetje. Dan gooi ik ze in een kastje waar alle feestspullen liggen.
Wij bewaren ze, we hebben mooie vilten? /stoffen van de hema... Kun je prima hergebruiken! Ik heb alles in een kleding lade van onze kast.
Hahaha hoe herkenbaar! Ik probeer ze nu netjes op te vouwen en in een kartonnen tasje te doen, er zit al verbetering in
Misschien gewoon de tijd investeren om ze goed op te vouwen scheelt ook weer geld maar ken het hoor zelfde met de lichtjes voor in de kerstboom.