Dochter is nog geen twee, maar zegt al regelmatig nee De peuterpuberteit heeft z'n intrede gedaan.. Vorige week al een drama van een half uur gehad omdat mevrouw 'noep' wilde ipv fruit.. Uiteindelijk ging ze toch overstag toen ze zelf de appel aan mocht wijzen die ze wilde hebben Maar vandaag sloeg wel alles, krijgt mevrouw me daar toch een driftbui, en waarom? Omdat haar pop niet wilde plassen op het potje...... Ze is vijf minuten met poppie in de weer geweest, plasgeluiden maken, maar nee hoor geen plasje... Nog meer smakelijke verhalen van peuterpubers?
hahaha geweldig Die van mij was vandaag helemaal over de zeik omdat ik tegen zijn zin in zijn zomerjas aan had gedaan. Meneer wilde perse zijn winterjas aan. Maar ik had haast en eigenlijk geen tijd en zin in een discussie. Loopt hij helemaal boos de tuin in, 'stort' zichzelf ter aarde.. maar ik keek niet, dus werd de locatie verplaatst tot vlak voor mijn voeten Dat beledigde koppie dan mijn kant op
Haha ja dat ter aarde storten is ook zeer herkenbaar, mijn dochter laat zich altijd op haar kont vallen en dan kijken alsof dat mijn schuld is..
Hier regelmatig kind in pyjama (om de hond uit te laten of om naar de gastouder te brengen) omdat ze aankleden echt drama vind. En er dan ook drama van maakt. Heb ik niet zo veel zin in om 7 uur s'morgens. (als ze naar de gastouder moet) Besloten dat het me niet boeit.... Dus jas aan, in de buggy en deken erover. En wat soms grappig is (en soms enorm voor schut) die echo... We zeggen vaak tegen de hond als de bel gaat " en nu hou je je mond" Zegt mijn 2 jaar oude dochter dat toch tegen de kassa dame..... Die kon er gelukkig om lachen maar ik schaamde me kapot. Echt, is af en toe of is het net of ik mezelf in het klein zie....
Haha, mijn jongste van net twee kan ook heel grappig ontzettend beledigd haar armen over elkaar slaan en verontwaardigd snuiven (puh!) omdat ze haar zin niet krijgt.
hier een keer een echte driftbui omdat z'n vriendje niet thuis was en dus weer mee naar huis moest, toen was het nee huiss nee huiss Zijn we in de tuin, krijsen dat hij deed, ik ben maar naar binnen gegaan, laat hem maar lekker uitrazen. Begint ineens de buurman tegen hem te praten, toen kwam hij al snel snikkend naar binnen en werd weer rustig Maar normaal als hij boos is gaat hij met z'n armen over elkaar stampvoeten