slip of boxer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lyso, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

boxer of slip?

1. boxer

2. slip

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Hier ook boxers, gewoon omdat ik dat leuker vind staan. En hij vindt het zelf ook wel stoer :cool:
    Haal ze het meest bij de C&A.

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.194
    113
    zoon heeft ze allebei, maar merk dat hij zelf vaak een slip pakt. De boxers zitten blijkbaar niet echt lekker. Dochter heeft alleen slips, ben allang blij dat ik iets heb gevonden wat goed zit bij dr (eigenlijk maat 80 nodig, maar zie dat maar eens te vinden...)

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ga ik die ook eens proberen. We beginnen volgende week serieus met zindelijkheid....tot nu toe alleen maar wennen aan het ondergoed en het potje.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Absoluut boxers...en voor de meisjes hipsters...ik vind slips zooo lelijk

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Meer en deel boxers. Omdat we dat mooier vinden

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Altijd boxers, hij kreeg een keer op het KDV als reserve een slip aan na een ongelukje...hij zei thuis tegen mij "mama kijk eens wat een rare onderbroek" hahaha...

7. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier net zo

net weer een aantal gehaald

8. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.054
    2.554
    113
    Limburg
    Boxers van de zeeman.

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Vnl. boxers, die zitten lekkerder aan zijn jeweetwel zegt hij.

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Boxers komen van de action en zijn super ;)

11. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Goh, wat een eensgezindheid, had ik niet verwacht!!:) heb vandaag een setje gehaald bij de action, maar dat is dus geen slecht spul begrijp ik:)
    @druif, mijn dochter draagt ook boxers/hipsters, ziet er in de zomer anders echt niet uit, omdat ze altijd rokjes draagt kijk je dan zo naar binnen.... ;) en tja, ga geen apart ondergoed voor in de zomer kopen zal ik maar zeggen.... moet ook zeggen, dat ze snel irritatie heeft van ondere, en dan zijn boxers ook fijner, in mijn eigen ervaring..
    maar voor zoon kon ik niet echt een reden bedenken... behalve eventueel ook inkijk dus..vraag me wel af, als iedereen boxers neemt, wie koopt er al die slips die in denwinkel liggen dan?..;)

12. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Ook hier:D

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O ja die inkijk had ik nog geeneens over nagedacht maar aangezien we de zomer tegemoet gaan...:D Waar haal jij ze voor meisjes? Hier hebben boxers of hipsters vooral de voorkeur momenteel ivm het "string" effect bij een gewone slip. Zullen jongetjes toch ook last van kunnen hebben?
    Mn zus koopt voor mn neefje wel slips, omdat ze boxers "te volwassen" vindt... Misschien is dat een van de redenen waarom ze toch nog verkocht worden ;)

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    boxers van de zeeman. Vind ik zelf zowiezo al stoerder staan :D

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon heeft voornamelijk slips en een paar boxers.

Ik vind boxers ook veel stoerder staan maar onze zoon is nogal warmbloedig en als ik hem een boxer aantrek zweet hij sneller dan wanneer ik hem een slip aantrek. Hij loopt ook hef liefst de hele dag op zn blote voeten. Het is dat hij van mij sokken in zn schoenen moet ivm met pijn en blaren maar anders gaat hij overal sokloos in. Heeft hj echt van zn moeder. Ik trek pas sokken aan als het echt koud is (ook stiekem in mijn schoenen draag ik geen sokken ;))

16. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    boxers! Voor beide kinderen, ik vind slips bij jongens heel erg lelijk. En bij meisjes in de zomer ook, vanwege het koekeloer effect. Dochter wil ook absoluut geen slips, zitten niet lekker vindt ze. Ook gymen ze nog in hun ondergoed dus vind ik voor school ook boxers een beter plan.

17. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boxers! Mooier, stoerder, schattiger en het lijkt me dat ze ook fijner zitten. Bij slips denk ik gewoon aan opa onderbroeken.. :p

Wij hebben nu boxers met hempjes en nog rompers (alhoewel we nu geen nieuwe meer kopen hiervan)

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dochter slips onder strakke broeken en anders boxers.. Hipsters is geen gezicht aangezien ze behoorlijke ronde billen heeft en je dus de halve bil ziet.
    Onder rokjes altijd boxers, slips vind ik dan weer echt niet kunnen.

zoontje heeft 1 cars slip en die wilt hij niet eens aan, hoe gek hij ook op cars is. Dus altijd boxers van de zeeman, die zitten het beste om zijn kleine kontje haha.

19. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb boxers en een paar slips. Mijn zoontje kleedt zichzelf aan nu.. met een slip heeft hij vaak dat hij 'm net scheef aantrekt waardoor zijn piemeltje er aan 1 kant uitsteekt. Bij boxers heb je dit probleem tenminst niet!

20. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    helemaal top! boxers worden het!:D
    @druif, boxers voor dochter koop ik bij de h&m of de hema. Die zijn erg netjes. Begreep van mijn zus dat sommge merken die zij had voor haar dochter beetje knellen bij de beentjes, dat hebben deze totaal niet

Deel Deze Pagina