Ik zie in de online shop van miss etam wat leuks voor een vriendin van me die nu bijna 6,5 maand is, maar hoe vallen de maten van miss etam ? groot/klein/zoals gewoon ? voor bovenkleding ( shirtje )
shirtjes vallen redelijk normaal. maar onderkleding valt vrij groot, ik heb maat 38/40 en bij miss etam maat 36 of kleiner haha ( wat dat betreft wel leuk winkelen )
ik vond de shirtjes redelijk groot. aan het eind van mijn zwangerschap had ik een aantal zwangerschapsshirts die ik niet meer paste maar de shirts van Miss Etam gingen toen juist wat beter zitten maar nog steeds aan de grote kant. Succes!
shirtje vallen normaal en idd de broeken errug groot. ik heb altijd maar 38 en daar flubberde maat 36 echtom me kont heen...
Ik ben daar wezen passen en sommige broeken kon ik net zo klein nemen als ik wou en dan nog zat ie te groot.. De skinny jeans kunnen wel weer, maar dan ook 1 of 2 maten te klein.. Als je flinke heupen hebt kun je daar volgens mij beter terecht.. Bovenkleding weet ik niet, daar red ik me nog wel met de gewone kleding. Gr. Carlien
Shirts enz vallen normaal. M blijft M, maar broeken, rokken enz. vallen een maat groter heb je maat 40 moet je 38 nemen.