Ik wissel tussen de verschillende merken: havaianas, ipanemas, reef en oneill. Allemaal rond de €25/30, allemaal prima, kunnen allemaal nat worden en in allemaal krijg ik nog steeds zweetvoeten
Hier ook ipanema , was nooit van de teenslippers tot ik deze op cran canaria vond jaren terug. Nu heb ik er meerdere. Maar wel met bandje nog extra achter de hiel. Vind dat prettiger lopen en ik mag er dan gewoon mee autorijden
Absoluut de Ipanema anatomic. Heb 4 paar waarvan 1 paar al 8 jaar oud is. Wat een heerlijke slippers. 1x havaianas gekocht, maar die zaten belabberd.
Ik vind Birkenstocks erg fijn. Thuis de leren met kurk, op m'n werk de kunststof versie, omdat ze daar nat worden. Loop er ongeveer 10.000 stappen op per dienst en geen zere voeten. Birkenstock gizeh Eva heten ze, in verschillende kleuren te krijgen
ik heb een paar Ipanema slippers omdat ik er goede dingen over hoorde maar ik krijg altijd super last van die dingen dat ding tussen je tenen ik vind dat echt niet lekker zitten en krijg er blaren van van lang erop lopen. dan vind ik zelf zon stoffen bandje als bij de reef slippers veel fijner.
Hier ook ipanema. De kinderen ook. Ook wel birkenstocks gehad maar die kunnen niet zo goed tegen water.
Ipanema's heerlijk, en ze slijten amper. Daarnaast draag ik Birkenstocks voor langere afstanden. Moet ik auto rijden dan draag ik mijn teva sandalen. En hier doe ik het de hele zomer mee, heerlijk geen schoenen aan
Ja, zie mijn reactie op de 1e pagina. Ik loop er de hele zomer op! Dus ook wandelingen met de hond van 2.5 uur, over het strand, op de rotsen etc.
Cushions van Reef. Ik vind Ipanema helemaal kut, begrijp er gewoon geen hout van dat daar zoveel mensen fan van zijn!