Ik heb birkenstocks maar ik merk dat als ik uit het zwembad kom bijvoorbeeld en die weer aantrek dat ze erg lelijk worden. Dus ik zoek eigenlijk ook slippers die dus ook tegen water kunnen maar waar je hele dag op kunt lopen.
Hier al jaren Birkenstock. Zowel de teenslippers als het gewone model, ik heb zelf een vrij brede voet waardoor ik de mooie vrouwelijke slippertjes/sandaaltjes allemaal niet pas, maar dit loopt voor mij heerlijk haha. Kan er kilometers op wandelen ook.
Fitflops. Maar wel de dikke variant en niet de dunne slippertjes. Ze kosten 80 euro per paar, maar zijn iedere cent waard. Als je voetproblemen hebt of hielspoor, zijn ze echt aan te raden. Ze verbeteren ook je houding, dus alleen maar voordelen. Ik kan en wil niet meer zonder.
Er zijn ook Birckenstocks die wel tegen water kunnen. Ik kan zelf slecht tergen teenslipper. Loop dus het liefst op Birckenstocks en slippers van Gabor. Heb ook een paar Sketchers maar nog niet gedragen. Ipanema en Havianas vind ik echt vreselijk, doe echt pijn aan mijn tenen en zijn te dun. Ik ga ook eens kijken naar die Reef. Die zien er wel fijn uit
Ik heb der van crocs. Vind het verder verschrikkelijk maar de slippers lopen echt heerlijk. Ik heb erg doorgezakte voeten. Zelfs de podotherapeut zei dat deze slippers goed waren. In mijn gewone schoenen heb ik zooltjes maar in de zomerschoen heb ik dit niet. Passen daar niet in en heb dan snel last van mijn voeten en rug. Maar met deze slippers niet.
Plastic Birkenstocks! Echt ideaal haha. Je hebt dezelfde ondersteuning maar ze kunnen goed tegen de vochtigheid en zand.
Geen..... mijn voeten zijn moeilijk en mijn tenen staan niet zo mooi. Niet slipper-waardig als je het mij vraagt. Wel jammer hoor, want het lijkt me zo fijn om slippers te dragen. Of van die leuke open schoentjes.
Freedom Moses Net wat hipper dan Birckenstock, prima ondersteuning en draagbaar onder alle omstandigheden. Freedom Moses Official (freedomoses.com)
Zijn die ook in breedte verstelbaar. Het lijkt van wel maar is me niet helemaal duidelijk. Ik zie 1 paar die ik wel leuk vind Edit; ik zie al dat dat kan
Die heb ik ook. Zitten al ingepakt voor de vakantie. En een soort nep Birckenstocks van de Makro, merk weinig verschil met de echte.