Hihi, vind m eigenlijk wel grappig Okee, ik word er ook niet blij van als Lucas 100x sloerie op straat zou gaan roepen, maar ja... Als ik met hem over straat wandel en ik kom langs een groepje pubers of hangjongeren ofzo, krijgt ie ook de meest verschrikkelijke woorden te horen en mijn schoonmoeder blijft ook maar vloeken waar de kids bij zijn... Ben ik ook niet blij mee, maar ja... wat doe je eraan? Heb in het geval van 'sloerie' wel een mooie uitleg als iemand er naar vraagt
Ik zie de humor er ook wel van in. De oudste was laatst in de speeltuin op een schommel, met 2 wat oudere kindjes aan het spelen. Ik zat wat verderop op een bankje, en hij kwam ineens naar me toe rennen en zei 'zandkop' tegen me Hoorde hij van die jongetjes, had geen idee wat het was maar het was vast leuk genoeg om tegen mama te zeggen. Moraal van het verhaal; rare woorden leren ze overal ( helaas ).
Hahaha! Nou idd die kinderliedjes...die gaan ook nergens over! "Er zaten 7 kikkertjes in de boerensloot De sloot die was bevroren de kikkertjes gingen dood ze kwekten niet, ze kwaakten niet van honger en verdriet er zaten 7 kikkertjes in de boerensloot 2e refrein van poesje mauw "poes is ziek heeft reumatiek daar komt dokter jantje aan"