Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar jogg jeans (spijkerbroeken van joggingstof) voor mijn zoontje met maat 86. Het liefst dan ook nog een slimfit model omdat hij erg smal is. Ik kan ze helaas niet zo goed vinden. Mijn oudere zoon heeft de jogg jeans van de WE en deze zitten echt geweldig! Helaas heeft de WE pas kleding vanaf maat 98... Heeft er iemand een goede tip voor me?
Mijn zoontje is ook echt heel smal kan weinig broeken voor hem vinden. Maar ik heb nu een merk gevonden die perfect zit.. ze gaan alleen vanaf maat 92.. maar misschien kun je hem omslaan.. het is dutch dream denim echt super..
Heb laatst bij Hema eentje zien hangen voor de kleintjes, zou je gewoon eens moeten passen. Nextdirect heeft er ook
ik heb er een voor mijn ( al veel grotere) zoon van Retour. Die vallen heel mooi bij smalle mannekes.
Misschien kun je een skinnymodel maat 92 kopen en dan de pijpen omslaan? Ik koop ze voor mijn kinderen van We.
Babyface vind ik echt niet smal vallen. Mijn zoontje is ook echt smal maar baby face nooit gepast veel te wijd. Mijn jongste kan het wel prima hebben en die is "gewoon gemiddeld".