Sloffen/pantoffels die blijven zitten

Discussie in 'De lounge' gestart door Haje32, 22 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Jaa ik ben al jaren fan van Glerups! Heerlijk warm, leuke kleuren, duurzaam.
    Met leren zool ook geen statische schokjes in huis in de winter, bonus!

2. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Voorvoet is juist breed, hak smal. Mijn voeten zijn dus ook een beetje uit verhouding wat het lastig maakt met de maat. Mijn manier van lopen maakt het niet makkelijker, mijn linkervoet/been doet niet wat hij zou moeten doen. Ik kan sowieso schoenen aan in huis hoor, dat is geen probleem. Heb 1 paar voor de zomer en 1 voor de winter die goed zitten. En mijn bergschoenen kan ik ook nog goed aan hebben en die zijn voor buiten lekker warm. Om daar nou mee op de bank te gaan zitten, vind ik niet zo. Ik kan hier ook nog even naar de duurdere schoenenwinkels gaan om te kijken of ze daar nog opties hebben die ik nu over het hoofd heb gezien. Ik weet in ieder geval wat niet werkt:D

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Vraag het anders eens op de fora van MSweb of spierziekten Nederland. (Die laatste gaat niet over MS, maar wel veel loopproblemen en "moeilijke voeten").

Haje32 vindt dit leuk.
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Heb je een ergotherapeut toevallig? Anders eens vragen om mee te kijken zij weten namelijk ook altijd goede tips wat dat betreft en wat er te krijgen is.

5. Gordijnrails

Gordijnrails Actief lid

25 aug 2022
    110
    86
    28
    Mijn partner en ik dragen beide glerups. Hij met lederen zool en ik met rubber. Ik draag ze zomer en winter, gezien ik snel koude voeten krijg. Alleen als het boven de 25 graden is, dan gaan ze niet meer aan.

6. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Ik zal inderdaad eens de zoekoptie gebruiken op msweb en op facebook.

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.035
    2.897
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zou toch ook nog even kijken naar de halfhoge warmbats. Ik heb ze zelf en vind ze echt fantastisch lekker zitten. Ze slippen niet uit, zijn lekker warm, maar ook weer zo dat je geen zweetvoeten krijgt (zelfs niet in de zomer).

(van de site gekopieerd) Het oog wil ook wat en daarom is de buitenkant van de pantoffels gemaakt van bruin suède. Een luxueus materiaal dat fluweelzacht en glad is. De zool van de Warmbat home-shoes is tevens gemaakt van rubber en EVA (Ethyleen-vinylacetaat). Deze combinatie zorgt onder andere voor een goede grip op harde vloeren, bescherming tegen kou en schokken!

Haje32 vindt dit leuk.
  8. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    En de Andermatt van birkenstock? Is ook een wat hogere pantoffels. Die kun je ook met lamswol voetbed krijgen.

Ik wil zelf ook altijd graag sloffen die vast om m'n voeten zitten. Dat geslof heb ik een hekel aan. Zonder dat ik daar medische reden voor heb. Dus ik ben ook nog aan het zoeken. Birkenstock is alleen wel duur.
    En de cosy shoes van falke lijken me ook fijn. Dat zijn eigenlijk gewoon dikke sokken met een zool eronder.

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Geen echte slof en ik weet ook niet of je er wat mee kan. Ik gebruik al jaren Crocs als 'sloffen'. Vind het vreselijk om op blote voeten/sokken te lopen en is ook afgeraden (heb diabetes). Maar heb dus nooit koude voeten. Bijkomend voordeel is dat er een stevige zool onder zit (even naar buiten om afval weg te gooien etc is geen probleem). Misschien met de bandjes achter je voet dat ze goed zitten, maar dat zul je moeten testen. Wat mij wel opviel, was dat ze enorm groot uitvallen. Ik draag normaal 38 en in de Crocs heb ik 35. Succes!

10. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ik heb die van Bergstein. Warm, sluit goed aan en stroeve zool.

11. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Ik ga nog even op de markt kijken wat ze daar hebben. Als ze daar niks anders hebben ga ik voor een voetenwarmer. Ik zit toch heel veel op de bank dus op zich is dat ook geen probleem. Bedankt voor het meedenken!

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    :thumup: Nav dit topic besteld en ze bevallen tot nog toe goed! (Ik had altijd van die Spaanse sloffen, maar wilde iets wat beter aansloot en antislip had.)

lindajl vindt dit leuk.
  13. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Die heb ik ook in het donkerblauw. Maakt me niks uit hoe ze eruit zien. Nooit meer koude voeten en lopen heerlijk, ik woon er in!

Deel Deze Pagina