slofjes aapies een linker en rechter??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liefkleintje, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Heb deze slofjes net binnen gekregen en het lijken 2 linker slofjes te zijn!

Kan dit of kunnen de slofjes aan beide voeten en lijkt dit (heel erg) zo??

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hier hadden ze volgens mij nooit geen linker of rechter, of wij deden er niet aan... dat kan ook :D

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Niet dat ik weet. Heb in 1 slof een r gezet en in een slof een l. En zo had ik vanzelf een linker en rechter!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Vroeg ik me ook altijd af. Ik had er ook een L en R op gezet indd

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb ook al 3 paar slofjes van Roosjes.eu, maar daar zag ik ook geen links en rechts in.
    Dat is er volgens mij ook niet....

Maar bij dit paar lijken het echt 2 linker sloffen. Ook als ze ze aan heeft. Maar ook als je naar de zool kijkt. Bij beide een soort "kuiltje" eruit, waar je voet ook een kuiltje heeft....

Snappen jullie hem nog? ;)

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Volgens mij is er geen linker en rechter in deze schoentjes, omdat het ook nog geen echte loopschoentjes zijn. En daarom het voetje zich nog goed kan ontwikkelen. Anders moet je eens naar hun mailen/bellen?

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik had aapie laars slof ;) dus met klittenband en ik ga er van uit dat de klittenband aan de binnenkant moet dus ik had wel een links en rechts

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb ook laarsjes, maar dan met stiek. Daarin zit dus geen verschil....

Ik had al gebeld, maar ze waren er niet meer.... ga morgen nog maar eens bellen!
    Al denk ik ook dat er geen links en rechts is, maar het lijkt er wel heel erg op en ziet er ook echt een beetje raar uit als ze ze aan heeft....

9. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    ik wil ze afraden... mijn dochter is er door van de trap gevallen.. :(

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van de trap gevallen? Hier hadden ze die slofjes tot hooguit een jaar of 2 aan, dan gaan ze toch nog niet zelf de trap op en af?

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Dat zal niet gebeuren hoor ;)
    Ze is net 1 jaar en loopt nog niet..... dus vooral zodat ze lekkere warme voetjes heeft in de kinderwagen en op de fiets.
    En op de grond, want ze tijgert nog..... ;)

12. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd hoe ze door slofjes dan van de trap gevallen? Die slofjes laten je niet vallen natuurlijk, je kind zet de stappen en met de slofjes is ze misschien gevallen. Waren ze te groot dat je dochters slof bleef staan, maar haar voet ruimte had te gaan schuiven? Of waren ze te glad op de onderkant en gleed ze er mee uit? Als ze bij mijn dochter te groot zijn heeft ze donald duck flappen voorop waar ze onhandig mee beweegt/struikelt, dus ik heb altijd een goed passende maat gezocht. Je maakt nu misschien (wellicht onnodig) mensen een beetje bang, dus het zou fijn zijn als je wat meer uitleg geeft, dan kunnen we het begrijpen.

Ik heb naar volle tevredenheid verschillende leren slofjes gehad (2x Bambino, 1x HEMA en 1 ander merk) en die hadden allemaal wel een links en rechts. Je kuiltjesverhaal snap ik even niet, maar bij de ene steekt de voorkant het verst uit aan de rechterkant (grote teen van linkervoet) en de ander steekt de voorkant het verst uit aan de linkerkant (grote teen van rechtervoet). Bedoel je dat of iets anders?

Van aapies weet ik het niet!

Deel Deze Pagina