Soksloffen heb ik trouwens ook geprobeerd, maar die zaten heel vreemd. Gewoon ff uitproberen zou ik zeggen! en anders lekkere dikke sokken!
Hier ook soksloffen hoor, van de Hema, zitten perfect, gaan niet uit, hebben een leren zooltje en zijn lekker warm.. Waarom wil je perse pantoffels als ze die toch steeds uit krijgt? Dan kan je juist toch beter iets anders proberen?
deze bedoel ik Falke Catspads - voor kids En hier gaan dan dus de schoenen/snowboots/laarzen uit bij binnenkomst en dan deze aan over de gewone sokken. Zitten lekker soepel en glijdt hij niet mee uit. Sloffen heb ik verder geen ervaring mee omdat ik dit comfortabel vind zitten.
Zootjes heb ze ook bij mijn dochter gebruikt was er zeer tevreden over. Ze kosten volgens mij 26 euro .
wij hebben gebreide slofjes (door oma gemaakt) goedkoop, kleu naar keuze en lekker warm. er zit een koortje die je aantrekt en daardoor gaan ze nooit uit! ideaal
Bij de hema, van die bruine met een stiek. Hier hebben we maat 62/68 gehad en 80/86 maar weet niet of ze er in grotere maten zijn. Ik denk dat je je kindje beter eerst lekker koude voeten kan laten krijgen, dan ziet ze het nut er vanzelf van in. Hier was het eerst ook steeds uittrekken, maar nu houdt ze haar slofjes redelijk goed aan.
ik weet dat je niet naar sokslofjes zoekt, maar ik wil je deze tip niet onthouden, omdat ik er echt bij zweer! de babytrack sokschoenen. Ik heb ze zowel voor mijn dochter als voor mijn zoontje. Er zit een heel stevig plastic voetje onder met randjes (soort kuipje), dus als je de goede maat hebt, lopen ze er prima op. Lekker warm en staat natuurlijk schattig...
Mijn zoontje draagt gewoon een maillot. Niks geen gedoe met slofjes of sokjes. Je zou eventueel nog een paar sokjes eerst aan kunnen trekken en dan de maillot er over heen. Heerlijke warme voetjes dan.