Onze dochter is bijna 10 maanden en begint zoetjes aan haar eerste stapjes achter een loopkarretje te zetten. We hebben een gladde vloer. Meestal heeft ze thuis gewoon sokken aan, maar daar valt door de gladheid niet mee te lopen. Blote voeten werkt goed, maar zo warm is de vloer ook niet altijd en bij de opvang al helemaal niet. Dus de zoektocht naar een slofje met leren of antislip-zool is gestart. Wie heeft tips? Waar heb je het gekocht? Ik neig vaak gewoon naar Hema -of Prenatalproducten als die voldoen, maar ben er nog niet geweest. Bedankt voor het meedenken. Oja op een gegeven moment zullen er schoenen komen, maar dat lijkt me nu wel vroeg en binnen ben ik meer voorstander van een slofje nu. Zo veel wordt er nog niet gelopen.
Hier gebruiken we al een jaar leren slofjes van de kruidvat, van het merk Bambino. Zijn geloof ik rond de 13 euro, dus ook nog leuk te betalen. En ze voldoen prima.
Ik ben erg weg van de anti-slip sokken van Ewers: Zoekresultaten voor ewers - Baby-Slofje mijn dochter heeft smalle voetjes en andere bleven niet zitten. Ze kosten ook maar 7 of 8 euro.
Hier gewoon antislip sokjes van Zeeman. Wij hebben ook een erg gladde laminaat vloer. Ze staat ook prima op gewone sokken maar dan wil ze nog wel eens omkukelen met alle drama die daarbij hoort
Bedankt, ben vooral wel gecharmeerd van de bobuxjes als ik zo kijk op internet maar die zijn nog best aan de prijs. Maar ja, wie wat wilt....
Bambino, absoluut, hij krijgt ze niet uit (al probeert hij het momenteel ook niet meer), hij glijdt niet uit, echt fijne sloffen
Aliexpress. Sayoyo Brand Pattern Leather Baby Moccasin Print Soft Soled Newborn Baby Girl Shoes Boy Toddler First Walkers Free Shipping Sayoyo Brand Pattern Leather Baby Moccasin Print Soft Soled Newborn Baby Girl Shoes Boy Toddler First Walkers Free Shipping-in First Walkers from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Supergoeie, echt leren slofjes.
Bij mooie schoenen.nl genoeg keus Van h en m heb ik ook voor erbij En deze wat ik nu heb zit een lange sok aan lekker warm en gaat niet uit
Deze week bij Lidl voor 6,99 leren slofjes gekocht. Het printje wat ze in de goede maat hadden was niet mijn favoriet, maar ze heeft ze tot nu toe nog niet zelf uitgedaan en ze glijdt niet uit. Hiervoor Bambino van Kruidvat, die waren wat moeilijker aan te doen, maar zaten mooier als ze ze aan had.
Hier iwawa slofjes. Ik heb 2 paar in de sale gekocht op hun eigen website voor nog geen 2 tientjes. Zijn niet zelf uit te trekken. En zijn helemaal van leer, ook de zool.
https://www.jinwoodshoes.com/ Hier zijn wij erg fan van omdat: Veel keus Mooi afgewerkt Gaan erg lang mee Blijven goed zitten
Mijn zoontje draagt de leren slofjes van DutchBaby. Kosten 21 euro maar zitten erg fijn en voldoende grip. Ik heb ze gekocht bij een plaatselijke kinderwinkel, maar volgens mij kan je ze ook wel bestellen via internet of bij andere kinderwinkels kopen.
Ik heb leren schoentjes van baby paws op marktplaats gekocht, die vind ik heel fijn om aan te trekken en zij krijgt ze ook niet uit. Sowieso de tip; kijk op marktplaats
Binnen gebruiken we baby dutch. Buiten gebruik ik a@pies of lodger. Dit omdat ze die in winter uitvoering hebben.