alles is van boven te ruim rond haar middel... wat valt nou echt smal? de noppies tregging misschien? we hebben een lange smalle dame die nu bijna toe is aan maatje 86.
Voor mijn smalle jongen koop ik vaak broeken bij de Ter Stal, daar valt alles smal. Maar weet niet hoe het voor meisjes is, al eens geprobeerd?
Bij de hema hebben ze ook smalle spijkerbroekjes en bij prenatal heb je ook een serie van Slim fitt broekjes.Vallen ook smal.
Bij onze middelste en jongste zijn leggings en treggings de uitkomst. Voor de lengte hebben ze een bepaalde maat nodig, maar in de breedte kunnen ze er wel 3x in: trek je de elastiekjes binnenin aan dan zakt hij nog af en met riem vinden ze niet fijn. Dus hier dragen ze vrij veel (spijker)leggings, gelukkig tegenwoordig helemaal niet gek
Retour jeans valt mooi slank Imps&elfd jeans slimfit heeft van de elastikjes ze heeft maat 74 maar droeg het ook bij 62/68 zonder probleem
De broekjes van de V&D vallen ook smal en lang is mijn ervaring. Ik koop daar veel joggingbroekjes. Spijkerbroekjes van ter stal en C&A en noppies gaan ook goed. En maillotjes met jurkjes of rokjes natuurlijk. .
Hier goede ervaringen met de HEMA en Ter Stal! Misschien kun je ook letten op broekjes waar je de middel van kunt insnoeren.
Ik gebruik de dappersnapper Dat is een riempje die je alleen aan de achterste lusjes maakt, zodat je de broek ook nog makkelijk open krijgt voor verschonen ed. Zoekresultaten voor
Vingino valt ook smal! Niet goedkoop, maar heel veel broekjes nu in de sale te vinden voor een leuk prijsje!!!!
De slimfit van Hema en Prenatal inderdaad. Name-it valt ook smal. En verder, veel leggings. De zomer komt er (ooit) aan, dus de jurkjes en rokjes kunnen weer.
Noppies broekjes inderdaad, heb er nu ook twee van H&M en een van Name it en die zet ik dan op zijn allerstrakst en dan zit het goed. Elke keer hetzelfde, als ze net in een nieuwe maat zit is alles te wijd, als het eindelijk goed zit is het te kort. . De tregging van Noppies valt ook mooi vind ik, maar omdat je die niet kunt verstellen zit die nu bij mijn dochter nog wat wijd, maar de pasvorm is op zich wel mooi smal.
Voor ons smalle jongetje koop ik broeken van beebielove, die vallen bij hem goed. Voor de rest koop ik altijd broeken met zon band erin, zodat ik beetje strakker kan maken Bij een meisje zou ik ook veel maillots en leggings kopen denk ik