Deze week ga ik voor het eerst met onze zoon babyzwemmen. Nu mijn vraag wat moet ik allemaal meenemen? En wassen jullie je baby daar of kleed je hem snel aan en doe je hem thuis lekker in bad? Kan me nl voorstellen dat chloor niet goed is voor zijn huidje. En als je hem gaat wassen bij het zwembad hoe pak je dat dan aan? Zoveel vragen
Wat leuk! Ik neem altijd veel te veel mee. Maar dit ging er in mijn tas 2x badcape 1 voor het aankleedkussen en 1 voor als tie uit zwembad komt. Stuk of 4 hydrofielen. Heb er vaak liever 2 teveel dan 1 te weinig. Zwemluiers Gewone luiers Ik had ook zo'n opblaasring maar hij wilde liever in mn armpjes blijven. Ik vond de douche in het zwembad veel te heet dus heb hem niet gedouched daar. Ik geef borstvoeding dus dat heb ik altijd bij me anders nog misschien een fles ofzo. Voor mn gevoel had ik meer bij me dus vergeet volgens mij wat ow fototoestel als het de eerste keer is zijn wij dus vergeten
Op die leeftijd nam ik mee Luiers Handdoek 1 Hydrofiel 1 en zwemband. Uit het zwembad, afspoelen onder de douche geen shampoo ofzo mag niet bij dat zwembad, aankleden naar huis flesje en naar bed. Bij het avondritueel hoort douche/bad dus dan was ik hem. Veel plezier!!
Iedereen bedankt voor de adviezen. Fototoestel daar gaat manlief zeker voor zorgen! Ben erg benieuwd hoe we het gaan vinden. Samen in bad gaan vind hij in iedergeval geweldig. En spetters in zijn gezichtje vindt hij ook niet erg.
2hydrofiele luiers om af rdrogen, handdoek met gat ala hij onder de douche uit komt, luier. Thuis meteen in bed want zwemmen is vermoeiend.. Toen D. jonger was sliep hij vaak in de maxi al en thuis verder..
Wij nemen wel wasgel mee en 'wassen' haar onder de douche. Ik smeer haar daarna in met creme. En ik doe dan daar schone kleertjes aan. Niet weer thuis in bad of douchen. Verder na het douchen meteen in de badcape (past nu niet echt meer) en dan is ze al bijna droog en dan nog een hydrofiel om verder af te drogen. Toen ze 3 maanden was waren we overigens maar een half uurtje in het water en reken erop dat ze doodmoe is daarna. Wij planden het toen zo dat ze vlak daarna een flesje kreeg en lekker ging slapen. Veel plezier!
Ik ga wekelijks met Liam zwemmen en spoel hem daar altijd goed af en was zijn haartjes. Ik neem het volgende mee: 2 zwemluiers 2 gewone luiers 1 badcape 1 hydrofiel luier Schone kleertjes + romper (hij gaat altijd mee in zijn pyama) Crème voor huidje Speeltje Shampoo Zwembroek
zwemmen is echt zooo ontzettend leuk met je kindje. Ik trek haar altijd iets aan wat niet te moeilijk is, aangezien het bloedheet is in het zwembad. Ik heb altijd bij me: - 2 hydrofiel luiers - een luier - billendoekjes - een badpakje, of zwembroekje in jouw geval haha - zwitsal - een handdoek voor jezelf - een bikini oid voor jezelf en schoon ondergoed - in sommige zwembaden is het verplicht om een zwemluier te dragen, dit zou je dan eerst even na moeten vragen. Ik weet niet of je alleen gaat of met je partner of een vriendin oid, maar zeker als je alleen gaat, zorg dan dat je zelf makkelijke kleding aan hebt die je zo aan en uit hebt. Ik ga altijd samen met mijn vriend en we zwemmen om de weekmet haar. Degene die niet zwemt kleed onze dochter om, ideaal. Na het zwemmen, zwempakje uit en lekker samen onder de douche en daarna kleed de ander haar om. In de auto valt ze altijd al in slaap. bij thuiskomst aan de borst en dan lekker haar bedje in.