ik heb in mijn tas , een romper met lange mouw met een broekje en een shirtje met lange mouw . kousen en slofjes en een mutsje, en een dik vestje met kap, (ja of je het een jasje kan noemen weet ik niet) daarna gaat ze zo in de voetenzak van de maxicosi. heb er ook nog een lodger inzitten voor het geval dat het vriest zoals nu en dat ik nog iets over de maxicosi heen leg. let wel op dat als je in de auto zit dat het niet allemaal te warm word , dan kan je best even de zak wat verder openritsen denk ik.
Ik dacht zelf aan zo'n pakje met van die sokjes eraan zeg maar. Moeten daar ook nog sokjes onder vinden jullie? En ik dacht aan een rompertje met daarover nog een truitje met lange mouwen zeg maar en een mutsje. Is het niet teveel? Of kan ik beter dat truitje met lange mouwen weghalen? Ik heb ook een voetenzak voor de maxicosi, en voor de zekerheid ook een lodger.
Hai Beertje Nou sokjes onder zo'n pakje hoeft niet hoor meid,en kijk gewoon verder even hoe het weer is.
Neem het allemaal anders voor de zekerheid mee,de zusters adviseren je wel,dat hebben ze bij mij ook gedaan
Sven is eind november geboren, maar kreeg geen jasje aan in de wagen of maxi cosi. Kreeg hij het veel te warm van. lekker in de voetenzak of onder de deken. wel een mutsje op in de kinderwagen, maar verder ook niks. slofjes dedenw e ook niet, we hadden pakjes met voetjes.
Wij hadden een broekje met van die voetjes, een mutsje en een wrapper, is zat denk ik (en uiteraard een romper en een truitje )
Ik neem gewoon van alles mee: 'sokbroekje', sokjes, slofjes, mutsjes, jasje, babynomade en dekentje. Ik heb sowieso al een hele koffer voor de kleine ingepakt, we moeten toch een paar dagen in het ziekenhuis blijven na de keizersnee.
Ik heb afgelopen week ook maar eens gevraagd wat ik nodig zou hebben. Aangezien ik ben uitgerekend voor begin april werd mij geadviseerd om een vestje te nemen met evt een capuchon. Heb toch gekozen voor een gebreid vestje zonder capuchon omdat ik toch al wel de nodige mutsjes heb gekocht.
ik gebruikte een vest dat een maat te groot was van lekkere fleece als jas. is wat zachter... slofjes nooit. veel pakjes hebben trouwens voetjes eraan, maar anders is sokjes genoeg. ik had ook zo'n skipak voor als het erg koud was. die zijn ook ideaal, maar ik gebruikte die dacht ik pas na een maand ofzo.