heeft er nog een geb kaartje over voor mn verzameling ? wie o wie helpt mij met deze leuke hobby? kon lang niet meer op deze site kon niet inloggen maar nu wel weer vandaar deze nieuwe topic gr anja
ik heb er nog wel een voor je liggen van mijn dochter 15 november 2008 weet niet of je daar nog wat aan hebt ik hoor het wel
wat leuk dat jullie nog een geb kaartje over hebben jullie hebben mijn adres nu bedankt alvast gr anja
en nog een lieve mama heel erg bedankt voor het super leuke geboorte kaartje ik ben er weer blij mee gr anja
sparen ik plak ze in mappen heb er al bijna 5000 als ik een dubbele heb dan ruil ik die met andere verzamelaars anja
Grappig zeg. En 5000! Tjonge. Hoe lang spaar je al? En waarom ben je daar mee begonnen? Gewoon intresse hoor
Ik plak ze in plakboeken. Ik heb er al een paar helemaal vol, maar ik spaar niet alleeen babykaartjes maar ook trouwkaartjes. Het is een hobby van me sinds ik 14 ben ofzo. Groetjes Misha
toen onze dochter geboren was was ik wel eens benieuwd of er op die dag nog meer kindjes geboren waren en toen ben ik eens gaan internetten en ja hoor geb kaartje gevraagd voor haar album en haar naam wilde ook wel eens weten of er nog meer kindjes waren met deze naam en ja nu dus al 5000 ook leuk ik spaar de woonplaats ook zo leuk en ja dan ga je merken sparen.......................... gr anja
Ik heb nog wel een kaartje over hoor van zowel mijn zoontje als dochtertje. Hoe kom ik aan je adres? Groetjes
dankjewel lieve mama voor jullie mooie geboortekaartje leuk weer 1 voor mn verzameling gr anja zijn er hier misschien ook mensen die een geb kaartje hebben laten maken bij angelique lemmens of bij geboortedorp ? deze merken zijn zo mooi heeft iemend hier een kaartje van over ? gr anja