mijn dame heeft slofjes en ik wilde een maatje groter erbij dus die heb ik besteld. De slofjes die ze heeft en die ik heb gekocht zijn beide van het merk boumy. Nu vind ik het opvallend dat mijn meisje nog steeds maat S goed draagt en maat M (die ik heb besteld) haar echt veel te groot zijn. Maat S is voor 0-6 maanden en mijn meisje is nu ruim tien maanden. Heeft ze dan niet hele kleine voeten? Haar lengte is 73 cm bij de laatste meting bij 9 maanden dus kwa lengte is ze niet klein. Is dit gek of maak ik me druk om niks?
tsja agh iig geen gemiddeld kindje denk ik dan altijd meteen. hier een mannetje van 14 maanden in maat 19 dus ook kleine voetjes! groeit vanzelf en groeien ze ook niet zo snel ergens uit! hihi
mijn dochter is bijna 14 maanden en zit ook nog met gemak ik maatje S, 18/19. volgens mij niet gek dus!
Ons ventie is bijna 2 jaar en heeft 21 hoor in omgeving Goh wat kleine voeten.tja het zal,ze kunnen ook zo ineens een groeispurt krijgen.
Met 16 maanden eerste schoentjes gekocht. Toen had hij maat 20. 10 maanden verder heeft hij bijna maat 25 !!!!!! Kan dus snel gaan
Mijn dochter is ruim 15 maanden en heeft ook maat 19. Volgens mijn moeder had ik ook altijd kleine, brede, hoge voeten, uiteindelijk uitgekomen op maat 42. Ik had ze liever wat minder breed en minder groot gehad. Het kan nog alle kanten op. Mijn oudste had met 11 maanden maat 21, drie maanden later 23. En nu al een jaar 28.