buiten rondstappen, wat aan de voeten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dwrtjj, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Ons zoontje kan al goed alleen achter zijn houten wagentje stappen, en vindt dit helemaal geweldig. Nu hebben we van die leren slofjes maar daar loopt hij helemaal scheef op, dus binnen loopt hij nu gewoon op zijn sokjes, dan staan zijn voetjes wel gewoon normaal. Maar we gaan ook regelmatig naar buiten, wat kan ik daar in plaats van zijn slofjes aan doen? Ze zeggen toch dat stevige schoenen nog niet goed zijn voor zijn voetontwikkeling? Slofjes gaat echt niet, dan staan ze voetjes echt heel raar.. (het is wel de goede maat en ze zitten wanneer hij niet loopt gewoon goed)

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik weet niet wat voor maat je zoontje heeft maar hier had ik voor heeel kleine stukjes bij bijv de kinderboerderij slof/schoentjes van de hema.maar dat was alleen omdat ik haar daar niet op de sokjes wilde laten staan en ik de beginnersschoentjes van bijv schoesme wel erg duur vond voor die paar keer dat ze die aan had.nu loopt ze wat meer los en heeft ze buiten schoentjes van elefanten die paste beter bij haar voetjes.

3. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Die slofschoentjes hebben we inderdaad gehad maar die past hij niet meer. Hij heeft nu maat 21 ongeveer en de meeste gaan tot maat 19 van schoentjes. Helaas!!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Je hebt schoentjes voor net lopende kindjes, die zijn heel soepel. Wij hadden schoentjes van oxxy, shoesme heeft ze ook. Ga eens vragen bij een goede babywinkel, daar kunnen ze advies geven. De meeste schoenenwinkels hebben meestal alleen "echte" loopschoenen.

5. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Oke, super bedankt! Ik ga morgen meteen even langs!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou voor een niet lopend kind toch echt alleen slofjes doen. Niets met een gevormd voetbed of zool die niet helemaal flexibel is. Het is heel belangrijk voor de ontwikkeling van hun voetje dat ze hierin niet beperkt worden door een schoen.

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hier naar een echt goede schoenenwinkel gegaan. Daar hebben we shoesme gekocht, goede soepele zool en verder stevig.
    Juist nu ze beginnen te lopen is het super belangrijk dat je iets goeds aan de voeten hebt. Of blote voeten, maar abj geen (goedkope) (of dure) troep. De voetjes worden nu 'gevormd'.

Deel Deze Pagina