Schor van huilen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjubidoe, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Hallo!

Mijn kleine aap is al een tijdje niet lekker. (vh weekend 6e ziekte, nu nog spruw en doorkomende tandjes)
    Vannacht was dan ook drama, hij huilt bijna nooit en was nu ontroostbaar...

Nu klinkt hij best wel schor met babbelen en huilen, kan dat van het lange huilen komen of heeft ie óók nog eens last van zn keel??? :(

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Kan van het huilen komen. Onze uk heeft dat ook gehad toen ze de eerste weken veel heeft gehuild. Toen langs de ha geweest. Kon geen kwaad en ging vanzelf over als het huilen minder werd. Ik moet toegeven, hij had gelijk.

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Yay! Thanks voor de reactie!

Dan maar hopen dat ie zich snel beter gaat voelen. Voor de zekerheid een pcm gegeven voor vannacht...

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ah wat sneu de 6e ziekte :( mijn mannetje heeft m ook al gehad en was daarna ook zo schor van het huilen. Was met een week weer over gelukkig.

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan zeker van het huilen komen. Hou er ook rekening mee dat de zesde ziekte lange nasleep heeft. Mijn zoontje bleef nog een week echt huilerig en chagrijnig nadat de koorts weg was en uitslag was verdwenen.

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oh serieus? Ik las juist dat als de vlekjes weg zijn het over zou moeten zijn.. Verklaart een hoop!

Nu nog ff van de spruw af!

Deel Deze Pagina